). Ik heb haar toen een zakje Whiskas vlees in saus gegeven (krijgen ze normaal alleen als mn ouders oppassen in de vakantie of een enkele keer van ons, als "traktatie") en daar viel ze letterlijk op aan, ze had het binnen no-time weggewerkt en vroeg om meer
Toen ben ik eens gaan kijken/voelen, en inderdaad, ze is wat dunner geworden, en Binky (de andere kat) wat dikker. Ze moesten toch al naar de dierenarts voor enting, dus dat hebben we maar wat vervroegd, ik ging er eigenlijk helemaal vanuit dat ze een rotte kies had ofzo. Dierenarts gekeken (met gevaar voor eigen leven, ze háát de dierenarts), maar die heeft dus niets geks kunnen vinden, eigenlijk vond ze haar gebitje zelfs prachtig voor een kat van 10. Toch heeft ze pijnstilling meegegeven voor een paar dagen, om te kijken of ze dan wel weer brokjes gaat eten, misschien rommelt er iets wat niet te zien is. Na een paar dagen pijnstilling nog steeds geen brokje gegeten. Ze eet wel een hoop andere dingen (laatst had ze een patatje van het aanrecht gestolen
), maar brokjes moet ze niet. Ik denk inmiddels dat de dame besloten heeft dat ze de brokjes niet meer lekker vind, maar andere brokjes wil ze ook niet. Vers vlees wil ze niet, alleen kip. Soms een beetje vis, maar dat is ze na 2 keer ook weer zat. Verder heeft ze het liefst die zakjes van Whiskas, maar dat is natuurlijk ook niet best om dagelijks te voeren. Vla, yoghurt, andere toetjes etc vind ze geweldig, maar krijgt ze alleen bij hoge uitzondering een beetje van.
Iemand een idee wat er met haar aan de hand is? Of wat we haar verder nog kunnen voeren?
. Maarreh.. kijk uit hoor, voor je het weet krijg je hier een heel gezeur over je heen dat brokjes slecht zijn voor je kat en dat je ze dode, of nee, nog beter, levende prooien moet laten eten (is bokt nogal vol van laatste tijd zucht)