HELP! am. bull pup met een bult in zijn nek!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meissieline

HELP! am. bull pup met een bult in zijn nek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 00:23

Heey,

vanavond zag ik opeens een enorme bult bij mijn pup van 7 maanden in zijn nek, vlakbij de schouderbladen..
Het doet hem geen pijn en je kunt er ook gewoon aanzitten ook kon je de bult een beetje bewegen..
Dus het zit niet 'vast'.

Nou heeft hij vorige week een antibiotica spuit gehad en een kuur pillen antibiotica tegen een voorste luchtweg infectie, wat hij overigens ookal in augustus had.. Toen was hij 3 maanden..

Morgenochtend ga ik er even rustig naar kijken met m'n vriend want die is nu aan het werk (had hem er al wel over gebeld) Omdat D-Jay niet anders is in gedrag, lusteloos, minder eten o.i.d. wil ik het vanavond sowieso even aankijken.
Mocht het morgen nou niet minder zijn dan ga ik sowieso de DA bellen..

Maar nou was mijn vraag of jullie misschien een idee hebben van wat het kan zijn?
Misschien toch een reactie op de antibiotica spuit?
Een vetbult kan het imo niet zijn want hij is niet te dik o.i.d.

Ik hoop dat jullie misschien iets weten waar ik nog niet aan had gedacht :)

NZ92

Re: HELP! am. bull pup met een bult in zijn nek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:41

Waa

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:43

Waarschijnlijl gewoon reactie op die spuiten inderdaad mijn pup had,ook een grote bult in dr nek toen ze daar dr inenting kreeg. Kan best dat er dan verkeerd gespoten is. Teok vanzelf weg. Voor de zekerheid kunje morgen wcwn je d.a bellen

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:01

verwacht dat he gewoon een reactie is op de spuit die weer vanzelf weg trekt. Kunnen ze ook altijd goed hebben van entingen maar dit soort dingen ook. ligt er net aan hoe het gespoten is (of het wel goed onderhuids was) en hoe de hond erop reageerd.
Ooit een kat gehad die anti biotica gespoten moest krijgen. Na 3 dagen was het op haar schouderbladen gewoon een wond. Die reageerde er dus extreem op en toen ook gestopt uiteraard. Zo'n bobbel is vrij onschuldig maar als je twijfeld zou ik gewoon even langs de DA gaan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:34

had mijn kat ook na een spuit, even geen idee wat ze toen kreeg. kon ik tussen mijn vingers nemen en rollen. Het is vanzelf weggetrokken