Ik zet het maar bij BB maar misschien is het ook wel LZP? Ik ben op zoek naar een ouderwetse melkbus (om een brievenbus van te maken). Iemand een idee waar die nog te halen zijn? Ik heb bij Agradi gekeken maar dat zijn echt moderne en ik zoek zo'n oud modelletje.
Rommelmarkten? Denk niet dat ze nog ergens in een winkel te koop zijn, ze worden immers al jaren niet meer gebruikt. Misschien zou je eens op boerderijen in de buurt kunnen vragen, misschien dat daar nog ergens eentje in een schuur staat.
Dat was idd plan 2, bij boerderijen gaan vragen Hier in de buurt hebben zoveel mensen een melkbusbrievenbus maar ik ben een beetje te schijterig om te vragen waar zij de hunne vandaan hebben
Inderdaad marktplaats: http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... search.y=0 En bij oude boerderijen staan ze vaak in een hoek weg te roesten. Hoewel hier zo ongeveer alle melkbussen wel voor het carbitschieten gebruikt worden
Volgens mij is dat typisch iets van het noorden, dat carbitschieten Op Marktplaats stond wel vrij veel maar ook allemaal errug ver weg, dichtstbijzijnde was Eindhoven Op Kapaza stond er niks interessants.
HorseChica
Geplaatst: 03-12-11 21:15
klopt dat is altijd een hele happening hier dat carbidschieten , bij sommigen begint 't nu al... met oud en nieuw is het vaak zo erg dat je de deuren , ramen , glazen in de kast enz. hoort trillen... Achjaa.. 1 ding scheelt.. de paarden doen op de dag zelf niks meer op al dat vuurwerk!