Niet wéér he? (kat foetsie)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Niet wéér he? (kat foetsie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 20:31

Maart 2009 schreef ik dit topic: [BB] kat kwijt..... update: kat is terug!!

Sinds dien is hij nooit meer niet thuis gekomen, in tegenstelling tot mijn andere kat, die weleens vaker 1 of 2 dagen foetsie is.
Gister avond hebben we Lucky voor het laatst gezien. Vanmorgen met voeren was hij er niet, op zich al raar... vanavond met voeren was hij er weer niet, en nu nog steeds niet -O-
Mijn voorgevoel zegt dat het weer hetzelfde gaat als 2 jaar terug...
Dan kan je zeggen: Hou m dan binnen, maar dat is geen leven voor Lucky.
Inmiddels is ie wel gechipt.

Misschien moeten ze eens een chip met GPS uitvinden... "find my cat" ipv Find my Ipone

-O- -O-

Anoniem

Re: Niet wéér he? (kat foetsie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:36

He wat rottig zeg! :(:)
Ik duim voor je..

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:37

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:38

Zou hij er een ander huisje op na kunnen houden?
Dat hij daar misschien ook binnen komt en gevoerd wordt?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 20:39

denk ik niet, hij is ontzettend eenkennig, zodra er hier visite komt is ie gelijk weg. Maar goed, dan had ie ook vaker weg moeten zijn denk ik...

Misschien maak ik me zorgen om niks hoor, maar ik heb eigenlijk geen zin in hetzelfde gebeuren als 2 jaar terug

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:43

Positief verhaal:

Mijn kat is een paar jaar terug 3mnd weggeweest, en zat gewoon weer opeens in september om half 6 s'ochtends aan de brokjes :) het kan dus ook goed gaan :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 21:43

Ok, hij zit in de schuur van de buren maar is doodsbang en ik krijg m niet te pakken. Kan de schuur niet open laten want de buren zijn niet thuis. Straks nog een keer proberen. Voorlopig heb ik al een flinke haal op m'n hand... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:48

Dat is wel erg vervelend.. Hoe komt 'ie zo bang dan? :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 21:49

Geen idee, het is sowieso geen held, maar dit is erg extreem. Dacht dat ie wel zou komen als ie mij hoorde, maar helaas

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:54

stef schreef:
Geen idee, het is sowieso geen held, maar dit is erg extreem. Dacht dat ie wel zou komen als ie mij hoorde, maar helaas

Katten zijn héél erg gevoelig voor je stemming.
Wat vaak, ik zeg niet dat jij zo reageerde, het geval is is dat als mensen de ontsnapte kat willen pakken, dat ze gespannen of opgewonden zijn.
Het helpt vaak om zo rustig en normaal mogelijk te reageren.
Een kat die nooit buiten komt en ontsnapt is kan je anders bij wijze van straal voorbij lopen omdat die je energie niet herkend.

Ik hoop dat je me snapt, zo niet laat het me maar weten.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:01

tegen 12-en s avonds gaan zoeken, dan is het stil en heb je meer kans dat ie zich laat zien als ie in de buurt zich ergens verstopt heeft, een van mijn katten was van de zomer uit de duer geglipt maar ze is een binnenkat dus is meteen ergens in weggedoken, ben steeds door de wijk gelopen smorgens heel vroeg en savonds laat dus als het echt stil op straat is, ben af en toe ook gewoon even op de grond gaan zitten zodat als ze me ergens zou zien, ze de kans had om uit haar verstopplek te komen, na 3 dagen hoorde ik om half 1 snachts ineens een zielig mauwtje, ze zat onder de motorkap van een auto, tussen de motor en de wielen, zal wel zijn nagejaagd en dat ze daar maar in is gedoken, moet er zo niet aan denken als die auto was gaan rijden, succes! Hoop dat je hem snel vind :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 22:28

Gelokt met een bakje vlees, in z'n nekvel gegrepen, in m'n jas gewikkeld (ik weet wat voor vechter het is) en de schuur uit gelopen. Buiten kreeg ie het toch nog voor elkaar om uit de jas te wurmen, maar rende toen rende hij gelijk naar huis. Denk dat ie me even niet lief vind, maar das dan jammer

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:40

Gelukkig dat hij er weer is!!! Enne chip met GPS bestaat wel maar kost behoorlijk veel en heeft maar een klein bereik.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:47

oh wat fijn dat je hem weer hebt, weet hoe ongerust je je hierover kan voelen, heerlijk :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 22:53

Nouja, hij heeft gegeten en zit nu op schoot allemaal kopjes te geven ;)

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:23

stef schreef:
Gelokt met een bakje vlees, in z'n nekvel gegrepen, in m'n jas gewikkeld (ik weet wat voor vechter het is) en de schuur uit gelopen. Buiten kreeg ie het toch nog voor elkaar om uit de jas te wurmen, maar rende toen rende hij gelijk naar huis. Denk dat ie me even niet lief vind, maar das dan jammer

Volgende keer misscien handiger om een reisbox mee te nemen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 23:24

Dat is helemaal drama

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:26

O, dan houd dat natuurlijk op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:33

Ze zouden op google kunnen intypen 'Where's my cat' , dat ie dan zegt 'Under your bed, stupid!'
ofzo, dát zou een uitvinding zijn...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:52

_Pretty schreef:
Ze zouden op google kunnen intypen 'Where's my cat' , dat ie dan zegt 'Under your bed, stupid!'
ofzo, dát zou een uitvinding zijn...

Erg off topic, maar intypen op google 'where's my...' doe ik regelmatig als ik wat kwijt ben, niet dat het altijd werkt maar heel soms krijg ik daardoor een briljante zoek-ingeving. :')

On topic: Oi, opluchting, dat poezebeest weer terecht is. Man, wat een schrik, zeker als je dat al eerder hebt meegemaakt :(:) .
Had anders nog wel een opbeurverhaal over de kat van mijn moeder die eens was wezen wandelen...om na exact een half jaar doodleuk de keuken in te wandelen met wat of dat er vandaag op het menu stond. Of die andere kat die per ongeluk vlak na een verhuizing was ontglipt en na twee maanden bij de tuindeur als gratenpakhuis met bolle ogen stond te bleren, om een knuffel, daarna pas om eten...