Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineke2 schreef:Ze waren bijna 2 weken geleden gevonden in een doos bij een politiebureau.
We hebben ze in elk geval tot morgen *op proef* (klinkt een beetje raar, maar tot zaterdag heeft de vorige eigenaar wettelijk gezien nog de tijd om ze op te komen eisen)
..!!!
Ziviaantje schreef:Ik heb zelf goede ervaringen met de halti harnas (dus niet met zo'n ding om de bek van halti, maar het tuigje. Mijn honden hebben het nu niet meer nodig, ze trekken gelukkig niet meer, maar vooral de oudste was een drama met trekken (ja, op de hondenschool kon ze voorbééééldig volgen) en heeft dat halti harnas met echt gered van vele lamme armen
sunny_l0ve schreef:Ziviaantje schreef:Ik heb zelf goede ervaringen met de halti harnas (dus niet met zo'n ding om de bek van halti, maar het tuigje. Mijn honden hebben het nu niet meer nodig, ze trekken gelukkig niet meer, maar vooral de oudste was een drama met trekken (ja, op de hondenschool kon ze voorbééééldig volgen) en heeft dat halti harnas met echt gered van vele lamme armen
Ik zou dit pas als laatste optie gebruiken aangezien de meeste honden er een hekel aan hebben en alleen maar met hun snuit over de grond heen schurken.
Ik geef ze ook geen ongelijk, ik ben er zelf ook geen voorstander van... Je bent al op de goede weg, ik zou zeker een cursus met hem doen. Misschien kan het oudere hondje ook mee als toeschouwer? Dat is wel goed voor de sociale vaardigheden.

HubbaBubba schreef:Jammer en sneu, want dat had ook op een andere manier geprobeerd kunnen worden.