Ze zit inmiddels een week binnen. Vind het wel zielig hoor voor een buitenkat. Ze vind het geweldig als ze aandacht krijgt maar als het haar gaat vervelen blaast ze en slaat tig keer achter elkaar tegen je hand met haar nagels. Echt een dametje. Daarna gaat ze op haar troon zitten (de hoogst gelegen hooibaal) met een kop alsof ze 14 dagen boos blijft.
Afgelopen week heeft ze zich zitten vergapen aan de paarden op stal. Ik laat haar eerdaags enten voor ze naar buiten gaat maar laat haar niet chippen. Tijd zal het leren of ze hier op haar plaats is of dat ze liever naar de buren gaat.
Poes beslist zelf, helaas....
Heb trouwens geen muis meer gehoord of gezien!
Ze heeft de hele dag brokjes staan en krijgt 's avonds natvoer, zodat ze weet dat er voor de avond tijdens het paarden voeren wat lekkers op de menukaart staat. Misschien is dit een lokkertje voor als ze straks naar buiten gaat.
Haar vorige eigenaresse gaf aan dat ze na verhuizing al na de 2e dag naar buiten ging en dat ze absoluut geen weglopertje was. Daar ga ik dan maar van uit. Ik kijk het binnen aan en als ik denk dat ze haar tijd binnen wel gehad heeft, mag ze naar buiten. Moet haar alleen wel gaan wennen aan een kattenluik. De deuren van de stal kunnen bij vorst niet open blijven aangezien dan echt alle leidingen bevriezen. Iemand een tip om haar aan een kattenluik te wennen?