De beurs was vrij klein en we waren al snel uit gekeken, dus even een vriend gebeld want die moest nog wat onderdelen voor de trekker hebben daar uit de buurt.
Daar ging de reis van Venray naar een kleiner plaatsje genaamd Oploo, de tomtom wijsde ons de weg tot ik op een gegeven moment iets in de verte zag in de mist. Het was een schim van iets heel groots, dichter en dichter reden we er op aan ook mn vriend had de schim al opgemerkt en er eenmaal voorbij keken we elkaar aan, was dat nou een .....................? Nee dat kan toch niet?
De auto werd vlug in een doodlopend straatje gedraaid en weer terug gereden naar de schim en ja hoor het was er echt 1 ongelovelijk deze dieren zag je nooit in nl in het wild laat staan in de middle of nowhere.
Ik ben gelijk uit gestapt heb het dier bij het halster gepakt (had gelukkig nog een touw in de auto) en mijn vriend heeft direct een toevallige voorbij ganger gevraagd of deze het dier herkende en jahoor het dier woonde enkele huizen verder op. Terwijl ik het dier vasthoudend bleef wachten ging mijn vriend de eigenaren verwittigen dat we hem gevonden hadden.
Meneer vond mijn aanwezigheid reuze interresant en nam graag wat gras van me aan wat ik uit de berm had geplukt, al snel kwam daar ook mn vriend weer aan met de eigenaresse. "Dat je hem zo durfde te pakken " vroeg ze gelijk verbaasd, ik antwoorde direct dat ik kwa viervoeters wel wat gewent was

Pas toen ik hem met zn eigenaren weer in de mist zag verdwijnen drong het pas echt goed tot me door, ik had net een Kameel gevangen en hoe groot deze meneer kameel wel niet was

Hierbij nog een foto van meneer en ik toen ik hem net te pakken had en een grasje met hem deelde