Wie kan mij helpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxStellaxX

Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 22:49

Hallo mensen we zijn in afwachting van een pup. Vrijdag ochtend gaan we hem op halen!
Het is een ruitje, kruising Zwitserse herder x Husky. Hij is zwart en heeft grijze pootjes en lichte vlekjes boven zijn oogjes.

Mar nu heb ik een probleem we hebben nog geen naam! Weten jullie misschien een leuke naam voor onze nieuwe pup? Ik zoek wel iets aparts geen Nederlandse namen in elk geval. Een naam met betekenis vinden we ook erg leuk..
Wie heeft een idee????

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:00

heb geen idee maar wil je veel plezier wensen de komende jaren!!! Lijkt me een hele pittige kruising waar je vast je handen aan vol zal hebben maar die enorm veel vrolijkheid en drukte met zich mee gaat brengen!
Overigens via google en hondennamen kom je op vele sites vol met namen terecht ;)

XxStellaxX

Re: Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 23:06

@dierenfan,
Qua kruising komt het wel goed we weten waar we voor kiezen en kennen de rassen :)
Nah heb al wat gekeken op internet maar kon nog niet echt wat vinden dus in de hoop dat ik hier ideeen op kan doen een topic geopend.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:10

snap dat je de rassen kent. Zonder ervaring lijkt me dit namelijk helemaal niets maar met ervaring en kennis van de rassen kan dit gewoon een geweldig leuke kruising zijn. Echter dus naar mijn idee wel één die heel veel leven in de brouwerij gaat brengen. Zou het zelf ook een hele leuke kruising vinden!

Zelf vind ik gewoon een oer hollandse naam geweldig leuk. Dus willem, gijs, teun maar ook namen zoals pluisje, bink, bikkel vind ik altijd wel leuk. Wolf, max e.d. wat afgezaagd maar zou ook nog wel gaan.

Gonzo, Gino, Lex, Paco enz.

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 23:15

Haha heb helemaal niks met hollandse namen :P maar Bikkel vind ik nog altijd wel leuk vooral als het een bikkel is.. Mijn katten en paarden hebben bijna allemaal aparte namen: Djarfur, Vitanty, Semper-Fi, Mycro-eyes en Temperance-Fi ^^ Al voor een hond moet het wel goed uit te spreken zijn. Was vooral bij Djarfur erg wennen :P maar dat gaat nu goed. Ach de naam past bij mijn kat het betekend dapper vrolijk de moedige..

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:16

Diarcho of Diango

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:45

fellow(genoot, gezel), milo(zo heet mijn hond, spreekt je uit als mailo), kynai (geen zorgen ), abos (wow ) chane (betrouwbaar) Hijalti geen idee wat het betekend een hond in het pension heet zo, vind het altijd wel grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 08:30

Volgens mij zijn namentopics niet toegestaan :)

Ik vind chane een hele mooie :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 08:42