Heb 'm dus meteen mee naar huis genomen! Thuis heb ik 'm voorzichtig wat lauw water gegeven (onder dwang, hij wilde zelf niet drinken). En 'm in een handdoek gewikkeld om 'm warm te houden. Steeds kleine beetjes water blijven geven en na een paar uur een stukje wortel geprobeerd. Eten wilde hij niet, maar drinken wel als ik 'm boven het bakje hield. Hij had alleen zelf het puf niet om op te staan om te gaan drinken.
's Avonds nog een stuk wortel binnen zijn bereik gelegd, en de volgende ochtend had ie er toch wat aan geknabbeld, en in de loop van de dag steeds weer laten drinken. Tegen de avond begon ie steeds enthousiaster aan de wortel te knagen, en heeft hij bijna een hele wortel weggewerkt die dag. Toen heb ik wat bladeren en gras neergelegd voor 'm die avond, en 's ochtends was het weg!
Hij wil nu wel wortel en gras eten, maar dat is het wel zo'n beetje... Alfalfa en brokjes eet 'ie niet, ik weet niet of ie nu zelf ook water pakt, dus ik houd 'm maar gewoon een paar keer per dag boven het bakje.
Wat kan ik nu verder nog doen? Hij is nog steeds erg mager, maar wel een stuk vrolijker. Hij ligt wel steeds, en een van zn voorpootjes houd ie steeds uitgestrekt naar voor/opzij.
Ik dacht echt dat ie het loodje ging leggen, maar nu knapt ie zo gigantisch op!
Iemand nog ideeen wat ik hem verder kan voeren??

)