Mijn lieve rode kater Ted van nu 6 maanden is een echte huistijger. Hij speelt, rent, eet en slaapt de hele dag door.. Ook mijn andere twee katten Veeger en Blick moeten aan hem geloven want Ted wil SPELENNNNN
Tedje is met zijn 6 maanden al groter dan Veeger en Blick en weegt nu 5 kilo zonder dik te zijnik hem van kleins af aan geleerd om op mijn schouder te zitten, zo gaan we dus ook regelmatig naar buiten om broodjes bij de turkse bakker te kopen en natuurlijk naar de dierenwinkel om wat lekkers uit te zoeken. Mensen kijken echt raar op als ik voorbij loop met Ted op mijn schouder ballancerend.. ´ OOH kijk nou!! Je laat je kat uit!´ ´ Die kat is net een hondje!´ ( alsof je hond ook op je schouder zit..
) ´ Eh mevrouw.. er zit een kat op uw schouder!´ .. ´ ècht?! ´ en dan verschrikt naar Ted kijken.. ZO grappig! Ook bij de dierenwinkel zien ze Ted graag en krijgt hij ook altijd een snoepje.Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie.. Zou ik Ted niet een truitje / jasje aan moeten geven als ik met hem naar buiten ga? hij zit wel goed in zijn vacht maar vraag me af of het toch niet te koud zal zijn met het oog op de winter

Een kat met een erg dunne vacht, of bijvoorbeeld zo'n oosters ras, zal sneller een jasje nodig hebben. 
haha gewoon een snoepje in je hand, even laten ruiken en dan op je hurken gaan zitten snoepje boven je schouder houden, dan komt ie m vast wel halen haha.
) dus dan heb je zo een nagel in je nek.