Ondertussen zijn ze alweer ruim 4 weken bij ons
en ze zijn gegroeid
ze zijn nu bijna 3 maanden oud.Helaas zijn zijn Kyran en Layla erg snel en qua kleur lastig op de foto te zetten
maar Roan is net een volleerd fotomodel plus dat mijn camera nog redelijke foto's van hem kan maken
Gelukkig kan ik nog wel leuke kiekjes van de andere 2 maken met mn telefoon
wel mindere kwaliteit, maar ach, dat maakt niet uit 
Zoals in het topic was te lezen was de bedoeling dat alleen de heren met ons mee zouden gaan. Helaas bleek dat er nog steeds niemand interesse had in de zwarte dame. Deze zou alleen achter blijven. Ze woonden in een stal en moeders keek nog amper naar ze om met hun 8,5 week oud. Daarbij heeft ze 10 lang vreselijk gemiauwd toen ik de heren in hun bakje had gestopt en probeerde ze tegen het hout op de stal uit te klimmen. Ik kon mijn vriend niet bereiken, maar kon het niet laten dus heb Layla ook mee genomen.
Die avond kwam ze al snel op mn schouder liggen en viel ze in slaap
kort daarna kwam mn vriend binnen
gelukkig is hij net zo'n softie als ik en vond hij het niet erg 
's avonds liggen we vaak zo tv te kijken:

Alhoewel ze ook dan vaak hun speelkwartiertje hebben en de hele kamer plus hal en badkamer doorrennen

De speeltjes moeten het ook ontgelden en overleven het niet lang

Wij zijn ook heeeel leuk om mee te spelen
Gelukkig zijn het ook echte knuffels 

En ze vermaken zich uiteraard ook goed met elkaar

Eén van hun favo speeltjes is toch wel het koepeltentje

En tja, soms laten we ze nog weleens in de huiskamer spelen, aangezien ze daar lekker sprintjes kunnen trekken
wij liggen dan in de slaapkamer en zitten dus nog dichtbij maar kunnen niet precies zien wat er zich afspeelt. En dan krijg je dus dit 

Maar hun grootste hobby is toch wel slapen

Maar ze kunnen af en toe wel mooi doen

Kyran
Layla
Roan
Nog wat leuke speelfilmpjes

http://s1190.photobucket.com/albums/z450/JenniferAnten/?action=view¤t=video-2011-10-22-21-55-35.mp4
http://s1190.photobucket.com/albums/z450/JenniferAnten/?action=view¤t=video-2011-10-22-20-17-10-2.mp4
Ze gedragen zich steeds meer als donderstenen
maar ze blijven o zo leuk en lief
!!!! Die woonkamer!