mayniac_val schreef:Drie keer nadenken voor je een kat neemt?.
Heb je dit tegen TS? Want dat vind ik dan wel een wat rare opmerking eerlijk gezegd..
Omdat ze op een flat woont kan ze maar beter geen kat nemen??
@ TS: Ik woon ook op een flat, 3 hoog.. Ik wil me kat hier ook niet buiten hebben
(ivm automobilisten die hier rond sjeezen als gekken + giga veel honden + dat er hier al een
aantal keer katten uit de buurt zijn gejat) dus mijn katertje blijft ook lekker binnen.
Ik zit er zelf aan te denken om bij 1 van mijn balkonnen kippengaas te plaatsen.
Zo kan ik met lekker weer gewoon de deur open hebben zonder dat ik me zorgen hoef te
maken dat hij naar beneden valt. Bij mijn achterdeur naar mijn achterste balkon heb ik
een stevige hordeur gemaakt. Als je een beetje een redelijke hebt kan een kat deze niet
zomaar stuk maken.
Nja wat bij mij nog meer tijdens mijn zoekactie naar boven kwam
was een kattenren maken. Maar dit wil ik liever als we een huisje met tuin hebben
gezien je op een balkon niet echt een grote mooie ren kan maken. En wat ik nog meer
vond was een net wat je om je balkon heen kan spannen. Tsja en een andere optie is om de
kat in een ander gedeelte van je huis te laten als je de balkondeur open wil hebben
maar dat lijkt me zo'n gedoe
Succes met je zoek tocht