Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb dit namelijk een keer mee gemaakt en sinds dien pas ik wel op.
Denk dat je snellere actie kan verwachten bij de dierenambulance.

princesmax schreef:malih schreef:Vooral dat laatste is belangrijk, hoewel ook dan zijn ze nog gemeen, hier in t asiel zit een kei leuke hond, hij komt kwispelend naar je toe komt bij je staan en als je even niet op let dan pakt hij je!
nou leuke hond
(gelukkig nog nooit meegemaakt
)
. Ik heb hier in het bos en onderweg naar Sting 2 adresjes waar ik weet dat honden loslopen in de buurt. Niet mijn idee van goed honden houden, maar vangen heeft dus ook geen effect, want de eigenaar laat ze zo weer los. 1 heeft zelfs een riem om met "laat mij lopen" oid erop geschreven, haha!
.
Ik kwam aangegalopeerd ( heel dikke mist) en zie op een afstand van 10 meter een vrouw met haar hondje staan en ik zag dat hondje al kijken naar de paarden
vrouw zegt "BLIJF" en een seconde later sprint het hondje op ons af blaffend en grommend
lekker goed onder controle. Nou zit ik gelukkig op een paard van 1.63 en nogal massaal, dus er zal niet snel iets verkeerds gebeuren. Zij kan over het algemeen goed met honden, knuffelt ze het liefst. Maar haar broer........ die heeft wel eens een loslopende hond een trap verkocht heb ik ooit gehoord