Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Natasjaa schreef:Als ik jou was zou ik als de wiedeweerga op zoek gaan naar een andere dierenarts!! Paracetamol is hardstikke slecht voor honden!!
Wat betreft je hond, fijn dat het beter gaat, en suf en beroerd zijn kan wel Zeker van de enting komen heb ik me laten vertellen hoor, zou het zeker even goed in de gaten houden.... Sterkte
Lida3 schreef:Ga maar eens naar google en zoek op enting hond, dan vindt je de ene narigheid na de andere, het is wettelijk ook maarr verplicht het eens in de 3 jaar te laten doen, hier moet gewoon verandering in komen, hier krijgen de honden een titter test en indien nodig wordt er geent. Een en al ellende die entingen, maar je dierenarts zal je echt niet vertellen dat het maar eens in de 3 jaar is, scheelt 2 x inkomsten en je hond is de pisang. Zoek het maar even op heel veel succes.
Wilawander schreef:Honden kunnen wel degelijk op die manier reageren op een enting en vaak gaat dat vanzelf weer weg. Maar ik schrik een beetje van jou dierenarts. Klinkt als, ach even een paracetamolletje erin en ik kan in m'n bed blijven............ En is nog slecht voor je hond ook.
princesmax schreef:Natasjaa schreef:Als ik jou was zou ik als de wiedeweerga op zoek gaan naar een andere dierenarts!! Paracetamol is hardstikke slecht voor honden!!
Wat betreft je hond, fijn dat het beter gaat, en suf en beroerd zijn kan wel Zeker van de enting komen heb ik me laten vertellen hoor, zou het zeker even goed in de gaten houden.... Sterkte
Dat dacht ik dus ook van die paracetamol, dat heb ik ooit ergens gelezen dus ik twijfelde even of ik het aan hem moest geven. Maar je verwacht toch dat als iemand heeft geleerd voor dierenarts dat hij dan niet zomaar iets zegt. Vind het wel belachelijk van hem.
Hij is overigens bij het enten niet eens nagekeken, hij heeft alleen maar prikjes gehad en zijn hart, tanden, enz is niet eens bekeken.
Ik was er samen met de hond van ons mam en we waren binnen 5minuten weer buiten!!
Zou dit overigens wel even melden als ik jou was, dat ie zomaar paracetamol aanraadt te geven.....
lieniminnie schreef:Agut! hoe kan dat nou opeens?
oren bloeden enorm ja!