Als eerst ik heb twee konijnen baily en mokka als eerst toen de konijnen nog klein waren heeft de da ik eerste in stantie gezecht dat het twee dames zijn maar ik ben vandaag met baily naar de da gegaan en die zij toen dat baily helemaal geen dame is maar een heer
Alleen mokka gaat morgen naar de da en mokka heeft niet de zelfde geslachts delen(
) als baily En is dus een vrouwtje maar nu?
Ze zijn al van af 5 weken samen en ze zijn nu 9 maanden
Ik vroeg mij af hoe weet ik nu of mokka wel of niet zwanger is?
En als mokka nou zwanger is?
Ik ga zoieso de konijntjes niet naar een opvang brengen die zitten al vol genoeg mijn moeder zij dat ze altijd wel terug mogen naar de fokker maar dat wil ik niet omdat die ze gewoon op eet met kerst
ik ben hier echt heel erg tegen om je eigen konijnen te eten
ik zou het nooit doen maar ja zijn keus Ook wou ik weten wat moet je allemaal doen voor kleine konijntjes?
En dan nog iets ik heb een cavia atreus en die was ook mee naar de da en toen bleek dat de caaf luizen had
de caaf heeft hier een prikje voor gehad en moet die over 3 weken weer maar moet ik verder nog iets doen? Het hok maak ik altijd goed schoon iedere week.En hoe zouden die luizen bij de caaf kunnen komen het is een kortharige caaf die nu net binnen is gekomen (zomers staat tie buiten swinters binnen) de caaf staat in de zomer bij de konijnen en in de winter alleen
(niet zeker)