hallo,
hier eerst even mijn verhaal.
ik heb een chihuahua teefje van 10maandjes jong,
nu loopt ze vaak op 3 pootjes, alleen zodra ze gaat spelen rent ze normaal,
ik ga 3x in de week met mn 2 honden naar het strand ( waar ze dus goed loopt en dus ook der spieren van der linkerachter pootje gebruikt )
echt ben ik gister naar de dierenarts geweest om het te laten onderzoeken en ze heeft een lichte afwijking in der knie,
zo licht dat volgens de DA anabolen een goede oplossing is ( spieren sterker maken )
nu heeft ze gister een injectie met anabolen gehad en moet ze der spieren meer gebruiken om ze dus ook sterker te maken,
als ik normaal rondje loop ( van wel een uur ) loopt ze een uur op 3 poten, dit is niet de bedoeling want ze moet juist die 4e poot gebruiken om hem sterker te maken, ik laat der zo vaak mogenlijk rennen om deze juist sterker te maken..
dus nu zat ik te denken aan zwemmen, (elke avond 15min? zodat ze het pootje dus wel elke dag even gebruikt en dit steeds meer leert te gebruiken)
maar buiten is het natuurlijk veeeeeel te koud!! nu had ik gister een baby badje gekocht maar deze was te ondiep en te smal.
hebben jullie nog ideen om het pootje sterker te maken en/of een oplossing voor een badje?
( moet natuurlijk wel in huis passen zodat ze geen kou vat )
gr Amanda