Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

jashin schreef:cavia's maken geen wintervacht aan dus het is verstandig voor ze naar binnnen te halen,en als je ze echt niet binnen wil eventueel in een schuur waar wel veel licht doorkomt.
maar het beste is nog altijd binnen aangezien cavia's toch prettiger zitten in een tem.van min.! 16 graden...
JoCo schreef:jashin schreef:cavia's maken geen wintervacht aan dus het is verstandig voor ze naar binnnen te halen,en als je ze echt niet binnen wil eventueel in een schuur waar wel veel licht doorkomt.
maar het beste is nog altijd binnen aangezien cavia's toch prettiger zitten in een tem.van min.! 16 graden...
Oei, dan ga ik ze vandaag verhuizen naar de schuur... ik liet ze net buiten owv het daglicht, dat is er in de schuur ook wel, maar natuurlijk niet zo veel als echt buiten.
Ze zitten nog dagelijks vrolijk rond te crossen in hun hok, maar ja 's nachts zit ik er niet langs natuurlijk. Nu had wel een vermoeden, omdat ze inderdaad geen vacht krijgen zoals een konijn of zo.
In een schuur zou dan wel warm genoeg zijn? Het vriest daar niet zo hard, maar echt "warm" is het daar natuurlijk ook niet...

een konijn hoeft izhc geen moeite te doen voor zich warm te houden die maken genoeg vacht aan daarintegen een cavia niet.maar met voldoende isolatie kunnen ze goed overleven..