Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zal mijn opa en oma inlichten
)Emytje schreef:Waarom zou een asiel in het buitenland het meer nodig hebben dan een asiel hiero? De asiels hier draaien voor een zeer groot deel ook op wat mensen aan hen geven.

Yamcha schreef:Kijken wat er kan, dan. Ik hoop dat dit een beetje van de grond komt.......
LT, dat is een super idee!!!!!
Alleen ik kan zoiets niet maken. Hoop dat er iemand komt, die het wel kan

LecyTinker schreef:TS, zou het dan niet een idee zijn om een soort van website op te zetten en deze naar asiels te sturen, waar hun zelf op kunnen zetten wat ze nodig hebben.
Op deze manier kan je dan zien wat een asiel in jouw buurt nodig heeft en daar dingen brengen. Want misschien je heb je een hele stapel voerbakken over, maar heeft jouw asiel dat niet nodig, maar is er een ander asiel dat heel erg omhoog zit. Dan staan die voerbakken in jouw asiel maar te vernietsen, terwijl ze bij een ander asiel heel erg goed gebruikt zouden kunnen worden.
friends_f_e schreef:ik wil ook wel inzamelen, we hebben niet veel spullen, bijna niks maar ik heb wel wat geld waar ik al zo lang niets mee doe, dat ik er wel toffe spulletjes wil van kopen of doneren.
is het plan van je actie alles verzamelen van iedereen en dan verdelen over belgie en nederland of ieder voor zich? anders weet ik graag nog een asiel in de buurt van lier en omstreken.
Yamcha schreef:friends_f_e schreef:ik wil ook wel inzamelen, we hebben niet veel spullen, bijna niks maar ik heb wel wat geld waar ik al zo lang niets mee doe, dat ik er wel toffe spulletjes wil van kopen of doneren.
is het plan van je actie alles verzamelen van iedereen en dan verdelen over belgie en nederland of ieder voor zich? anders weet ik graag nog een asiel in de buurt van lier en omstreken.
Nou, over de asiels die het het hardste nodig hebben, en dan denk ik vooral aan België. In NL krijgen asiels subsidie.
Ook bij het overlijden van mijn oma zijn er dekens naar het asiel gegaan.