Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar misschien waren/zijn er truukjes om het mussenaantal een beetje te beperken.
. Legkorrel vind ik zelf logischer, omdat ze dan mooi veel eitjes leggen, wat nooit kwaad kan! 
)
Dat is ook nog een optie, als dat de beste optie is! Ik denk dan alleen eerder dat we volledig legkorrel gaan voeren en dan wat graan voor de extra. Praktisch gezien (zorgboerderij), en omdat ze anders misschien eerst de graantjes eruit pikken?
. Ze lopen niet los, maar hebben wel een grote ren, waarin geen begroeiing zit. Dus veel diertjes halen ze daar ook niet weg
.
Toen ik nog kippen had gaf ik ze 1/2 legkorrel, 1/4 gemengd graan, 1/4 restjes groente/brood. Helaas heb ik geen kippen meer
Wel sinds een week een aanloop-haan op mijn werk
Ik geef hem wat brood en voor de rest scharrelt hij in de tuin, maar ik ga morgen even langs de welkoop voor eten voor hem. Iemand nog een haan?
Niet om op te eten!!

Sting schreef:Ja, geen idee Caaramel! Goeie vraag!
En Baileymix: Geen idee waarom ik het niet meng....Dat is ook nog een optie, als dat de beste optie is! Ik denk dan alleen eerder dat we volledig legkorrel gaan voeren en dan wat graan voor de extra. Praktisch gezien (zorgboerderij), en omdat ze anders misschien eerst de graantjes eruit pikken?
@ Sjolvir: Nee, alle eieren die ze leggen kunnen we zien. Ze lopen niet los, maar hebben wel een grote ren, waarin geen begroeiing zit. Dus veel diertjes halen ze daar ook niet weg
.
).
Zo'n struik boerenkool geeft in de ren veel afleiding 
-> [FOTO] Verzameltopic Kippen
. Ontzettend lief beest, maar volgens mij of homo of impotent