Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 
xJolien schreef:Dan hou ik hem inderdaad binnen, alleen nog even een oplossing zoeken voor een groter hok, waar hij inderdaad met een vriendinnetje samen in past. (hij zit nu in een grote hondenbench, deurtje staat altijd open, maar hij durft er gewoon niet uit.. Arm ding!)
Heb al contact gehad met het asiel, dus binnenkort gaan we een vriendinnetje voor hem halen
edit; bedankt voor jullie reacties!
Wilawander schreef:Konijnen kunnen nu niet meer naar buiten, dat hadt dan zo´n 2 maand geleden moeten gebeuren. maar waarom ent je niet gewoon?
xJolien schreef:Dan maar een hele andere vraag, heeft iemand een voorbeeld van een (groot) binnenhok?
Creatas schreef:Wilawander schreef:Konijnen kunnen nu niet meer naar buiten, dat hadt dan zo´n 2 maand geleden moeten gebeuren. maar waarom ent je niet gewoon?
Ik zie dat TS er al uit is (verstandige keuze overigens), maar ik wil toch nog even reageren op bovenstaand.
Enten is niet verkeerd -mijn mening, ik doe het zelf ook 2x per jaar, de een is er voor de ander zegt dat het niet uitmaakt- , maar géén garantie dat ze het dan niet krijgen!

Ben inderdaad enorm blij dat Sieb het wel heeft gered... Gelukkig!
De bench staat vrijwel altijd open (behalve 's nachts), met een kleed ervoor omdat we een gladde vloer hebben. Sieb is alleen niet echt happy, hij durft amper z'n hok uit. WinSel schreef:Op zooplus.nl zijn kooien net wat goedkoper als in de winkel
Maar op marktplaats staan vast ook wel wat, helaas weinig grote kooien
Niet toevallig een kamertje over waar je een konijnenkamer van kan maken ?
Sieb volgt dan vanzelf wel

?