Nog mensen naar hondenshow Bleiswijk dit weeken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Nog mensen naar hondenshow Bleiswijk dit weeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 00:18

Zoals de titel zegt, gaan er nog andere mensen van bokt naar de show in Bleiswijk dit weekend?

Ik ga zondag heen, en mijn whippet teefje Loena zal dan in de Ere-ring te zien zijn tijdens de junior handling.

Neej

Re: Nog mensen naar hondenshow Bleiswijk dit weeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 01:35

ha, dit lees ik mooi nog net voor ik naar bed ga :P ik ben er ook, morgen (of nouja, technisch gezien straks dus :P ) met mijn reu :) verwacht er helemaal niks van, deze doen we 'voor de leuk' en omdat het onze KC is die organiseert :) dus ga ik nu maar gauw slapen want over 5,5 uur gaat t wekkertje alweer :P

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 07:58

Heel veel succes dan vandaag!!! Je bent er morgen niet?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 08:30

Ja, vandaag. Gewoon om te kijken en te shoppen. Lekker bij kletsen met oude bekende.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 08:38

Onze honden gaan morgen :D
Ik blijf thuis om op de "overblijvers" te passen!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:55

nou vandaag was voor ons althans redelijk succesvol :) ollie liep onwijs te poedersuiker maar haalde alsnog een mooie 2U in een sterke jeugdklas :D en een waanzinnig mooi keurrapport met opmerkingen als 'beeldschoon hoofd' en 'reu van zeer fraai type' :D erg lovend :)

bleiswijk vind ik altijd een erg leuke show en ook vandaag was het reuzegezellig :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 22:05

Nou, 2U is natuurlijk zeker niet verkeerd!! Gefeliciteerd!!

Morgen wordt voor mij de eerste keer Bleiswijk, ben benieuwd... Heb show's gehad die me ontzettend meevielen (zwolle) en show's die me ontzettend tegen vielen (utrecht).

Hond is in ieder geval gewassen, en de nageltjes en tandjes gedaan, dus die is klaar voor de ere-ring morgen ;-)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:05

Gefeliciteerd!
Ik heb ook een heerlijke dag gehad. Heerlijk met oude bekende gesproken en nieuwe mensen leren kennen.
Er was nog een pup van mijn oude reu(hij is bijna 12 jaar) dus lekker geknuffeld. Mooie riem voor mijn Border collie gekregen en pens mee genomen.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:28

Tja de 1U is leuker natuurlijk, maargoed de reu die Ollie z'n klas won werd wel even BOB dusja, daar kunnen we niet tegenop natuurlijk ;)

Utrecht en Zwolle zijn nou nét de shows die ik niet geweest ben dit jaar :P Maar Bleiswijk is wel een van m'n favo's. Wordt goed schoongehouden door de scoutingjeugd en die liepen vandaag echt de hele dag met poepzakjes, desinfect-sprays en zaagsel :) De staat van het uitlaatveld was vandaag nog redelijk maar morgen zal ie ook wel goor zijn, is altijd op de zondag := De ringen zijn ruim, de vloer is niet glad en over het algemeen gewoon wel een fijne show :j

Ik zal voor je duimen morgen :D Ben benieuwd :D

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 16:47

Loena heeft het weer super braaf gedaan, en ze zijn 1ste geworden bij Juniorhandling!!!!! Helemaal trots!!! Ze hadden vandaag voor het eerst kennisgemaakt, en een half uurtje samen geoefend! Hoezo ik heb een brave hond met goed karakter!!! (Helemaal trots!)