Dit was de lijst met symptomen:
schorre miauw
reutelt licht bij het ademen
poept naast de bak
eet goed (iets meer dan anders)
drinkt goed (iets meer dan anders)
wel steeds dementer
steeds dover
verder geen veranderingen
De DA heeft Teig onderzocht en ze had idd een lichte reutel in haar longen, is zeer wsl astmatische bronchitis.
Wb de onzindelijkheid adviseerde hij om een 2e bak te plaatsen, liefst zo ver mogelijk bij de 1e vandaan.
Nu wilde ik eerdaags toch een 2e bak bestellen voor in de gang, dus das mooi meegenomen.
Haar gewicht is 3,8kg, vorige keer (juni/juli) was dat 3,7kg.
Ze heeft een injectie gehad met een soort van prednison-achtig iets waardoor ze zich iets lekkerder zou moeten gaan voelen.
Mocht de onzindelijkheid niet over gaan, dan adviseerde hij schildklieronderzoek, omdat er toch wel wat dingetjes waren die op schildklierproblemen wijzen.
Hij zit echter te twijfelen hoe daarna te handelen (pillen of radiotherapie), omdat madam niet de makkelijkste is en hij vreest dat met pillen mijn armen binnen no time open liggen.
Dat wil ik eerst even zelf gaan bekijken en verder overleggen als dat nodig is, ik laat haar niet zomaar zware behandelingen ondergaan.

Op mijn vraag of het nog eerlijk cq reëel is om dit allemaal te doen, gaf hij een zeer positief antwoord.
Teig heeft zich tijdens het consult weer van haar meest krengerige kant laten zien, dus ik mopperde al tegen haar dat de liefde van de DA's kant over is.

Na het consult stond ik bij de balie om af te rekenen, Teig zat op de balie en een ouder echtpaar vroeg aan mij hoe oud ze is.
Dus ik zeg '18'
'Oh, 18 maanden?'
'Nee, 18 jaar.'
'Wauw, wat ziet ze er nog goed uit zeg!'
Ook de dames achter de balie waren zeer verbaast dat Teig al 18 is.