onze bijna 7 maanden oude herder is woensdag gesteriliseerd. van de dokter moeten we haar ongeveer 12 dagen zo rustig mogelijk houden.
dit is nogal een opgave, ze is sowieso al heel energiek, en we kunnen dus niet veel met haar spelen of wandelen, en ze wordt maar drukker en drukker...
net begon ze al rondjes door het huis te rennen
en dan kost het even wat moeite en tijd om haar weer rustig te krijgen. net is mijn moeder toch maar even wat langer gaan lopen met haar, dus nu is ze gelukkig rustig.mijn vraag is dus of iemand nog wat ideeën heeft om haar rustig te houden.
alvast bedankt voor het meedenken!

). Gewoon aan de lijn uitlaten en zorgen dat de buik niet nat / vies wordt. De hond geeft zelf wel aan wanneer ze het weer aan kan. Ik heb vroeger een Tervuerense herder gehad en die heb ik 2 dagen na de operatie als los gelaten op een verlaten veldje, want ze sprong overal overheen van de energie. Die intelligentiespellen die net genoemd werden zijn sowieso gewledig, niet alleen voor honden die zich rustig moeten houden. Iedereen zou er een paar in huis moeten hebben voor zijn hond (of zelf leuke verstopspelletjes verzinnen)