we hebben besloten een katten maatje er voor onze huis kat bij te zoeken. na een poging tot vergifteging van onze kat door een buurt bewoner, mag hij niet meer naar buiten. maar hij mist zij vriendjes wel. we hebben zelf een HTK kat die gecastereerd is. nu hebben we een geschikt vriendinnetje gevonden. ook een HTK kat en ook zei is gesterlisserd, ze zijn bijde iets meer als een jaar oud, nu hoeft zei haar enting pas 25-11 te hebben. en die van mij moet hem aan staande donderdag hebben, nu is mij vraag kan het kwaad haar ook meteen aanstaande donderdag te laten enten zodat ze voortaan samen kunnen of maken die 15 dagen echt heel veel uit. ik bel morgen ook even de DA om het tevragen en om het eventueel vast te zetten dat er 2 katten komen. maar vroeg het me af dus denk vraag het vast op bokt meschien zijn er mensen die het wel weten.
Doe ze maar lekker samen vaccineren en daarna nooit meer.
Magrathea
Geplaatst: 04-11-11 01:06
Ik geloof dat het rond die tijd niet zoveel meer uit maakt. Maar ik zou het even vragen aan je DA
hanny_jelke
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-11 01:08
Rosita schreef:
Doe ze maar lekker samen vaccineren en daarna nooit meer.
ik laat ze elk jaar enten, want ze komen dan wel niet buiten maar wij kunnen de ziektes wel mee naar binnen brengen. ze hebben ze ook beide met 9 en 12 weken gehad