Maar Coco gaat tegenwoordig wel heel erg ver.
Het is altijd al een beetje het type 'ik doe wat ik wil, als je me corrigeert kijk ik je vuil aan en kom ik de rest van de dag niet meer binnen'
Maar de laatste tijd is dat gedrag nog erger geworden. Nee, hij mankeert niets. Pas nog bij DA geweest, helemaal in orde. Maar, laten we even een klein deel van de waslijst opnoemen wat me 'stoort' aan zijn gedrag;
- De aanrecht is niet veilig. Hoe vaak we hem er ook af plukken, dat aanrecht blijft wel heel aantrekkelijk. Hij weet overigens dondersgoed dat het niet mag.... als je naar hem toe gaat om hem eraf te halen kruipt hij helemaal plat tegen de aanrecht en kijkt hij je met de vuilste blik aan die hij maar kan vinden
- Als je hem 's avonds buiten laat terwijl hij dat zelf wilt(!!!!!!), ga je bij de deur staan en staat hij helemaal te grommen en te blazen alsof je hem wat aan wil doen o.i.d.?
en zo gaat hij dan naar buiten. - Aan tafel proberen te zitten als we aan het eten zijn. Komt hij er ook bij zitten op een stoel. Oké, geeft niet, zogauw hij niet op tafel komt met zijn poten. Mooi wel dus.... Poten eraf halen? Poten in je hand.
- Om aandacht gaan lopen trekken door nutteloos te lopen miauwen door de keuken. Geen aandacht? Aanrecht, dan krijg ik wel aandacht....
- Ligt lekker op je schoot te slapen, maar je moet van de bank af.... Je zet hem vriendelijk naast je benen neer om op te staan; zogauw hij merkt dat je hem op wilt pakken zet hij zijn nagels uit, moet je hem dus al als klitteband van je (dan niet meer mooie) spijkerbroek aftrekken, om vervolgens een blaas/grom naar je gegooid te krijgen. Soms kruipt hij gewoon zo snel terug op je schoot dat je de kans niet krijgt om op te staan.
Echt, het is een schat van een beest, maar soms word ik er wel een beetje moe van...
Iemand ervaringen met een 'cat from hell'
Met name het aanrechtverhaal....Groetjes

.
(moest dan twee trappen met hem af als hij zich op zolder had genesteld..)