Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar inderdaad even langs de dierenarts. Als je hondje vaak last heeft van jeuk zou je moeten vragen of er uitgezocht kan worden waar hij allergisch voor is (voeding, mijt enz. ). Je kan je hondje als hij weer er bovenop i door de behandeling van de dierenarts PUUR JEUK geven, dat is een natuurlijk middel bij jeuk bij de hond. Heb ik voor mijn oude hond gebruikt, die had ook regelmatig last van hotspot. Ik smeerde op de plekken zelf (rode vieze huid) nadat ik het schoon had gemaakt Honingzalf. Werkt perfect, gebruik het zelf ook voor jeukplekjes
Ziviaantje schreef:Tot het bot zal wel een beetj overdreven zijnmaar inderdaad even langs de dierenarts. Als je hondje vaak last heeft van jeuk zou je moeten vragen of er uitgezocht kan worden waar hij allergisch voor is (voeding, mijt enz. ). Je kan je hondje als hij weer er bovenop i door de behandeling van de dierenarts PUUR JEUK geven, dat is een natuurlijk middel bij jeuk bij de hond. Heb ik voor mijn oude hond gebruikt, die had ook regelmatig last van hotspot. Ik smeerde op de plekken zelf (rode vieze huid) nadat ik het schoon had gemaakt Honingzalf. Werkt perfect, gebruik het zelf ook voor jeukplekjes
robeer schreef:Of ik een doel heb? Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp.
Ik vind het alleen vreemd dat je zoiets ernstigs niet eerder opmerkt. Persoonlijk zou ik dezelfde minuut nog bij de da gestaan hebben als ik het bot van mijn hond in zijn wond kon zien. Maar ja, wie ben ik.
Sabinee__ schreef:robeer schreef:Of ik een doel heb? Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp.
Ik vind het alleen vreemd dat je zoiets ernstigs niet eerder opmerkt. Persoonlijk zou ik dezelfde minuut nog bij de da gestaan hebben als ik het bot van mijn hond in zijn wond kon zien. Maar ja, wie ben ik.
Iemand die er hetzelfde over denkt als ik..