Opeen volgende ellende bij mijn diertjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NZ92

Opeen volgende ellende bij mijn diertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 00:12

Hee allemaal,

Poeh.. het gaat niet goed met mijn al mn huisdieren :(

Vorige week is er een lichte hernia geconstateerd bij mn hond ze moet nu 10 dagen rust houden en zit aan de onstekingsremmers,
gaat gelukkig iets beter.

Deze week heb ik bij mn oudste kat een klein knobbeltje bij haar tepels ontdekt waar ik erg ongerust over ben en morgen met haar naar de dierenarts ga.

En vanmiddag kreeg mn jongste kat ik vermoed een epeleptische aanval.. ze lag in de tuin een beetje te rollen en ik riep haar en ze kwam heel gek aan lopen bolle ruggen springend met de achterpootjes toen ze bij me was ging ze zitten voorpotjes deed ze omhoog leek een paar keer achterover te vallen. Vervolgens krimpte ze een paar keer in elkaar en leek net of ze dood ging... uit paniek heb ik haar opgetild en binnen gezet waar het vrijwel gelijk over was nu ook niets aan de hand meer... vreemd he?

Morgen ga ik naar de D.A met mn oudste kat voor het knobbeltje zal ik de jongste meenemen voor een onderzoek of kunnen de dierenartsen niets aan haar zien?

Anoniem

Re: Opeen volgende ellende bij mijn diertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:38

Tja huisdieren..
Ik hoop dat het snel goed komt! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:45

Ik zou de jongste wel meenemen, maar ik weet niet of de DA daar wel wat aan kan zien.
Wel veel tegelijk zeg...
Sterkte...

Mira2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:59

Sterkte ik hoop dat alles goed komt!

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 00:10

Poee...vanmiddag naar de d.a geweest met de oudste kat hij zij dat het nu nog geen tumor was het was nog heel klein en zat los dus kon ook ontstoken kliertje zijn of cyste ze krijgt nu eerst een week antibiotica voor eventuele onsteking. En als het er na een maand nog zit gaan ze het toch voor de zekerheid weghalen :)

Ook jongste poes was mee maar daar was niets aan te zien natuurlijk hij zij dat het soms maar 1 keer voorkom een epelepsie aanval en dan nooit meer. Maar het kan ook een uiting van pijn geweest zijn endat ze erge kramp had. Haar meot ik gewoon in de gaten houden of ze het vaker gaat doen...

Weer een beetje gerustgesteld :)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:28

Gelukkig viel het mee en was je er op tijd bij. :)

Maar ik herken het wel, de ellende bij de huisdieren.
Ik heb 2 katten van 18+ en een hond van 10 jaar.
Die beginnen allemaal ook hun ouderdomskwaaltjes te krijgen.
Dus ik ken de dierenarts beter dan mij lief is. :')

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:26

Gelukkig valt het mee bij beide!

Erg herkenbaar, ik schijn ook voelsprieten voor "kneusjes" te hebben.
Mijn hond had in 2 maanden tijd 2x geopereerd (cherry eye + castratie, daarna nog een keer cherry eye), paar maanden later kreeg hij beenmergontsteking en weer een paar maanden later een longontsteking die hij op het nippertje overleefde, de AB sloeg niet aan, hij blijkt auto-immuun te zijn. De hond is nu 3,5 :D

Kat was zwervertje, zwanger, toen veel jeuk, toen weer veeel drinken, allerlei onderzoeken en ene griepje na de ander. Uiteindelijk ingeslapen want ze bleek kattenaids te hebben.

De verdere verhalen zal ik je besparen :D Hoop vanaf nu minder pech te hebben.