Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat is wel heel erg!

passieAppel schreef:Ik weet alleen dat ze best eenkennig zijn
kiwi1990 schreef:passieAppel schreef:Ik weet alleen dat ze best eenkennig zijn
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Mijn eerste valk was ook eenkennig, maar die heb ik ook nooit vaak bij anderen laten zitten.
Het valkje wat ik momenteel heb, heb ik meteen ook aandacht laten krijgen door anderen. Die zit nu net zo graag bij iemand anders als bij mij.

), hallo, mijn naam, en nog veel meer! Dat is zo leuk als ze gaan slapen, dan lopen ze zichzelf in slaap te fluiten en hoor je veel woordjes voorbij komem! Als je veel tijd aan een jonge parkiet besteed, dan heb je hem zo tam. Voorkeur is wel een jonkie, ouderen zijn moeilijk tam te maken... Wij hebben nu een parkietje maar die heeft kruipersziekte dus kan niet vliegen, daardoor heeft hij erg weinig zelfvertrouwen, dus is altijd beetje bangig. Hij praat al wel! Je kan hem ook al kusjes geven dat kon bij de vorige ook, dan maakte zelf een kus geluid als je een kus gaf! Ik mis hem wel die vogel, maar hij was al op leeftijd en heeft (denk ik een leuk leventje gehad) pffffff wordt nu even gek van mn parkiet die al vrolijk loopt de fluiten. Maar vind het ook wel leuk!!