Mn 2 jaar oude Spaanse schone Havanna vertoont namelijk vaak gedrag wat ik niet helemaal kan plaatsen.
Punt 1: ze rekt en strekt echt héél veel. En dan echt uitgebreid rekken en strekken. Op een klein rondje (ong 25 min) rustig een keer of 4. Apart maar niet iets wat me in de eerste instantie vreselijk zorgen baart, ze nog best heel angstig (gaat wel steeds beter) dus ik dacht; misschien door de spanning dat ze wat vaker rekt en strekt? Vind het iig wel vreemd, dus als jullie iets weten..
Punt 2: het gebeurt wel dat ik haar roep voor een rondje, ze heel enthousiast begint te kwispelen en te piepen, maar dr mand niet uit komt.. Enerzijds vermoed ik toch nog wat angst (paps is nog niet helemaal vertrouwd), anderzijds vind ik het iets heel geks.. Wel kwispelen en piepen maar niet overeind komen? Havanna is overigens wel een vrij vocaal ingestelde hond hoor, ze kletst wat af
Ergens denk ik dat beide misschien best een gevolg kan zijn van angst/spanning, maar het is wel een beetje gek... Vandaar dat ik het hier even plaats
Havanna ligt trouwens heel veel in haar mand overdag en is buiten heel enthousiast, loopt soepeltjes