Al een poosje weten wij dat 1 iemand in de buurt een ongelofelijke hekel heeft aan onze honden (Deur opentrappen waardoor 1 van de honden onder de scooter is gekomen, chloor in de ogen van de andere hond gooien
) We zijn dus ook druk opzoek naar een ander huis, maarja probeer dat in deze tijd maar eens te vinden...Nou lag er gisteren opeens iets achterthuis... mijn moeder zei dat het een aardappel was, maar dat is het niet. Er lijkt ook iets op te zitten, iets wat oranje is en het ruikt naar bezine.
Het vreemde is dat onze dieren er extreem geïnteresseerd in zijn... als ik het pak, komen de honden én katten meteen op me af gerend om te proberen het te pakken
We hebben het in een zakje gedaan, en opgeborgen. De politie weet er al van.Even de 2 stukken aan elkaar gedaan, want het is dus 1 stuk... er mist nog wel een stuk, wat we nergens hebben gevonden (Honden waren nog niet achterthuis geweest dus die hebben hem niet opgegeten)

Wie weet wat dit voor'n ding is? En of het giftig is voor honden?
Krijg wel de rillingen van de gedachte... ik heb het elke keer gewoon vastgepakt, met de gedachte dat het een suikerbiet ofzo was..