Sinds 22 juli 2011, heb ik een kitten gekocht, een beetje gekheid voor vaderdag.
Niet dat de kitten niet welkom is hoor, we hebben al een poezenbeest.
2 Husky's, 2 chins en ik heb 2 paarden, dus 2 poezenbeesten hartstikke leuk.
De kitten is in een dierenwinkel gekocht, zij zaten daar omdat ze gedumpt waren over het hek van het asiel, de dierenarts had ze geënt en ontwormt , ontvlooit volgens de winkel , en bij het asiel konden ze ze niet kwijt raken dus eigenlijk zouden ze worden ingeslapen.
Ik zou Suus niet zijn als ik dat sneu vind en er dus op zn minst 1 meeneem naar huis.
Zo gezegd zo gedaan, en met 1 van mn vriendinnen naar de winkel waar een vriendin van ons werkt.
Het zou een poes zijn , dit wou ik bewust omdat we hier al een poes hebben , en ik geen zin heb in gesproei laat staan pa niet, want we wonen hier net.
Helaas had de kitten ontstoken oogjes en werd het niet veel beter dus nam pa 'haar' mee naar de dierenarts.
Bleek kitten een kater te zijn
en onze DA vroeg zich af waar ie ontwormt is want wormen waren aanwezig.Met 8 a 9 maand zou Charlie (ja pa moest snel met een kater naam komen dus werd het Charlie
) , geholpen kunnen worden.Alleen ben ik er sinds gisteren achter dat ie al sproeit, mijn poezenbeest is krols, komt het daardoor?
En wat kunnen we er nu aan doen?
Ik heb na het DA bezoek meteen de vriendin die bij de winkel werkt gebeld, dat ik niet blij ben met de kater , haar collega vond echter dat ik niet moest 'zeuren' want een castratie is minder duur dan een sterilisatie , maar we hadden helemaal niet hoeven te steriliseren als het een vrouw was.
Ik wil absoluut geen kittens , want er zijn er al teveel.
Mijn katten komen ook absoluut niet buiten, ook niet als Charlie geholpen is.
Achtertuin als ik erbij ben en niet verder.
Maar goed, wat doen jullie met een sproeiende kater , die blijkbaar nog niet geholpen kan worden?
Bedankt