Ik heb een bestelling gedaan een tijdje terug, bij site van dierenspullen. Nu wilde ik een mail sturen, maar kan ik nergens meer de naam vinden van die site/winkel... Geen idee ook wat het was...
Op mijn afschriften zie ik alleen een rekeningnummer staan, en dit: Oscommerce - iDeal payment ING Bank inzake Dierenspeciaalza
De naam van de dierenspeciaalzaak valt dus weg..
Iemand enig idee welke het is? Het rekeningnummer is [/knip door moderator] .
Bedankt!
Laatst bijgewerkt door SanderD op 25-10-11 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Prive-gegevens verwijderd, wees hier alsjeblieft voorzichtig mee op interent
Google even op het rekeningnummer... Lijkt mij niet goed...
muppetmayo
Geplaatst: 25-10-11 15:15
Het rekeningnummer wat je noemt is een tussenrekening van Ideal. Oscommerce is het programma waar ze mee werken bij het bedrijf. Ik vrees dat je zo niet heel veel verder komt.. Staat hij niet in je geschiedenis van je internet? Een email bevestiging in de prullenbak van je email? etc?
Neej
Geplaatst: 25-10-11 15:15
Dat rekeningnummer lijkt een tussenrekening van iDeal zelf.
Heb je niet een papieren factuur gekregen ofzo? Bij Dursydog en bol.com krijg ik die altijd wel, bij de levering van m'n spullen. En een bevestiging per email krijg ik ook.
He chips... Dat wist ik niet! Had gegoogled op het rekeningnummer, maar werd daar inderdaad niet zoveel wijzer van..
Mail doorzocht, gekeken of ik nog een factuur had liggen... Maar helaas!
xJolien
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-11 15:42
passieAppel schreef:
Staat er ook niets in de geschiedenis?
Waar kan ik dat vinden?
Freggel
Geplaatst: 25-10-11 15:46
Aangezien je met Ideal hebt betaald zou je het in je browsegeschiedenis misschien nog wel terug kunnen vinden aangezien je een datum hebt. Waar is afhankelijk van welke browser je gebruikt
Of de ING bellen, misschien hebben zij wel de volledige naam.
Haha inderdaad! Ik ben nou ook weer niet ZO handig met computers, mailbox was pas geleegd en ik gooi altijd de verkeerde dingen weg.... Dus gelukkig is daar.. BOKT!