Kijk en geniet van dit heerlijke dier

Een van de eerste avonden thuis.

Op de zitzak bij mijn ouders
.
In het bos, tijdens een fotoshoot van een bokker, deze staat ook bij ons in de woonkamer

Zoals een Husky betaamd, heeeeeeerlijk spelen in de sneeuw!

Samen met zijn leeftijdsgenootje en vriendje Puk lekker spelen in de Soesterduinen (hier al ouder)

Helemaal trots op zijn stok!

Lekker wandelen samen op de Soesterduinen.

Hier nog wat ouder, sterk uit de sneeuw springen, prachtdier!!

Hier heeft hij al een hele 'kraag' knappert!
En de laatste, Migan is prachtig op de foto gekomen bij Femke van Kyno Focus (hier was hij nog iets jonger);

Ik hoop dat jullie hebben genoten van onze knappe man!
Hij is verschrikkelijk lief en aanhankelijk, kroelkont en het liefst zit hij OP je. Haha. Hij is wel ongelofelijk sterk en heeft heel veel beweging nodig. Er gaat heel veel tijd in zitten hem zowel lichamelijk als geestelijk bezig te houden. Wij hebben ons echt heel goed ingelezen voor we de keuze maakten, je moet niet zomaar een Husky nemen maar dat is ABSOLUUT niet om het karakter wat velen zeggen maar meer om de beweging en uitdaging een Husky moet hebben. Verder kan iedereen die consequent is en een beetje verstand heeft een Husky opvoeden. Ik heb zelfs nog nooit een hond gehad of opgevoed en heb Migan echt heel goed onder apel, nog beter dan de labrador van kennissen.
Dus laat je niet te snel afschrikken van alle verhalen, het valt echt reuze mee, echt waar.
...
.
maar die is ook al dik 10 jaar ouder als je prachtige Migan.
)