Dagboek van een kat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Dagboek van een kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 17:17

Dagboek van een kat

Dag 183 van mijn gevangenschap

Mijn gijzelnemers blijven me irriteren door allerlei voorwerpen voor mijn gezicht te laten bungelen.
Ze eten zelf gulzig van vers vlees, terwijl ik noodgedwongen droge brokken moet eten.
Het enige wat mij nog overeind houdt is de hoop op ontsnapping en de kleine doch goede bevrediging van mijn klauwen in de meubels te zetten.

Morgen eet ik misschien nog een plant op.
Mijn poging vandaag om mijn gijzelnemers te vermoorden door rond hun benen te draaien was bijna gelukt! NOTE: moet ik morgen nog eens boven aan de trap proberen.
In een poging om mijn gijzelnemers te laten walgen, heb ik weer eens gekotst in hun favoriete stoel. Morgen doe ik het op bed.

Ik heb een muis onthoofd en ik bracht het hoofdloze lichaampje naar ze toe, om ze te laten weten waartoe ik in staat ben en om ze flink bang te maken. Ze knikten met hun hoofd en zeiden dat ik een braaf poesje was. Eikels.

's Avonds was er een soort bijeenkomst van mensen. Ik werd in een aparte kamer gezet gedurende deze bijeenkomst. Maar ik kon ze horen en het eten ruiken. Maar nog belangrijker, mijn eenzame opsluiting was omdat ik 'allergie' zou veroorzaken. NOTE: moet opzoeken wat allergie is en hoe ik dit in mijn voordeel kan gebruiken.

Ik ben ervan overtuigd dat de andere gevangen niet gezegend zijn met uitermate hoge intelligentie. De hond wordt regelmatig losgelaten en lijkt altijd blij terug te keren. Hij is duidelijk niet erg slim. Aan de andere kant, de vogel moet wel een informant zijn en praat regelmatig met mijn bewakers. Ik ben er zeker van dat hij elke beweging van mij rapporteert. Door zijn plaatsing in een ijzeren kamer is zijn veiligheid gewaarborgd. Maar ik kan wachten, het is een kwestie van tijd......

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:26

Ik benijd u niet, arme gegijzelde! Geef mij de kans mij even voor te stellen, mijn naam is Keizer Napoleon Bonaparte, maar nee, ik heb niks te maken met de menselijke variant daarvan, ik ben grootser, véél grootser. Mijn meest beschamende momenten ken ik hier, in het huis van de mensen die lijden aan grootheidswaan, zij noemen mij namelijk hun kat. Pathetisch dat ze niet in lijken te zien dat ze slechts mijn slaven zijn.

Vandaag nog, ik zat aristocratisch mijn koninkrijk te overzien (het is niet groot, 30 m2 maar ach), begint mijn vrouwelijke slaaf te kirren 'ach wat zit jij daar mooi, lieve Nappiewappie, wat issie een mooie poes!'. Zucht, werkelijk te genant voor woorden, zo'n minderwaardige diersoort zou écht niet mogen bestaan.

Ik hoop van harte dat het u lukt om uw gijzelnemers tot slaaf te maken, of dat het u lukt te onsnappen. Met uw hoge IQ moet dat ongetwijfeld tot de mogelijkheden behoren. Als u nog slaven zoekt, ik kan nog wel een rechterpoot gebruiken en mijn slaven willen vast nog wel een 'ah poekiepoekiepoekiepoesssss' in huis.

Goof

Re: Dagboek van een kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:28

Geniaal :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:50

_O-

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:11

HAHAHA geweldig geschreven! :') _O-

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 11:17

Flew :D.

Ik moet er wel meteen bijzeggen dat ik dit niet zelf geschreven heb hoor!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:39

Ik lig hier echt in een deuk :').

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:40

Briljant :') Herken mijn poes verdacht goed in het berichtje van Flew!

smurvaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:42

Hahahahahahaha echt geweldig geschreven!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:03

Anoukie schreef:
Flew :D.

Ik moet er wel meteen bijzeggen dat ik dit niet zelf geschreven heb hoor!

ahw jammer :P vond 'm wel leuk.
Ik kan ook wel een dagboek van m'n katten maken :)) Alleen niet in die deftige woorden haha :')

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:09

hihi en zo is het en niet anders!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:17

thunderking schreef:
hihi en zo is het en niet anders!!

Hoe bedoel je?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 14:40

Dag 184 van mijn gevangenschap

Vandaag mijn ongenoegen over de droge brokken nogmaals luidkeels kenbaar gemaakt, waarop ik een aai over de bol kreeg en mijn gijzelnemer de keuken weer uitliep. Morgen, als ze het vers vlees even op het aanrecht laten staan, sla ik mijn slag.

Mijn gevangenis heeft sinds kort nieuwe tralies: voor het raam hebben ze een soort gaas gespannen, wat ze “hor” noemen. Ze zeggen dat het de vliegen buiten houdt. Mijn enige bron van vers voedsel wordt hiermee ook al afgenomen. Ik zal vannacht eens flink tegen de poes van de buurman schreeuwen als wraak.

Vandaag ook op het bed gekotst, zoals voorgenomen. Ik moet zorgen dat ik vanavond in de buurt ben als ze het ontdekken, misschien dat ze het raam open zetten voor wat frisse lucht.

De informant in de ijzeren kooi is steeds meer aan het overleggen met de andere vogels die buiten, in vrijheid leven. Ik heb vandaag geprobeerd deze af te schrikken door ze luidkeels te bedreigen. Een van mijn gijzelnemers leek dit zeer vervelend te vinden en dwong mij, door met een voorwerp naar me te gooien, te stoppen. NOTE: dit moet ik vaker doen!

Ik ben van plan om vanavond, als mijn gijzelnemers rustig op de bank zitten, mijn frustratie af te reageren door heel hard door het huis te gaan rennen. Ik zal hierbij niet schuwen mijn immense klauwen in de bank, stoelen en ander meubilair te zetten. NOTE: zorgen dat ik de houten vloer zoveel mogelijk beschadig!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:41

ik lees dit met een poes die voor het beeldscherm zit en doodleuk meeleest en niet wil weggaan :+ ze eist aandacht en gaat anders op mijn toetsenbord lopen... leuk... katten :')

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:49

:D :D :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:53

_O-
ben ik blij dat die van mij niet kunnen lezen. :=

Mira2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:50

_O-

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:50

:D dit kom ik net tegen, en zat me af te vragen van welke van je katten dit dan af kwam, maar toen er een hond in beeld kwam, had ik al door dat dit niet bij jullie thuis was.

Misschien juist wel een leuk idee, om het vanuit het optiek van één van jouw katten te schrijven?! :j