Hallo bokkers,
Ik zit met een groot probleem, ik heb twee katers. Zij heten Thijs en Teuntje.
Teuntje heb ik al vanaf dat hij 4 weken was (veeeel te vroeg dat weten we, maar de verkoper had ons gezegd dat hij 10 wkn was, ik vertrouwde dit niet en de da heeft bevestigd dat hij veel jonger was) ik heb hem samen met zijn zusje gekocht, ze zijn toen allebei erg ziek geweest maar zijn er weer helemaal boven op gekomen. Helaas is het zusje van Teun overleden 2 jaar geleden.
Omdat Teun nu alleen was hadden we nog een tweede kat gezocht; Thijs. Thijs is een mooie britse korthaar kater, maar hij is heel bang voor Teun. Sowieso ishij bang achtig maar dat gaat al veel beter.
Teun is veranderd van de liefste kat vd straat naar een kaddhaffi-kater. Vroeger liet hij letterlijk alle katten uit de straat uit zijn bakje eten, hij komt altijd heel lief naar je toe en zou never nooit bijten of krabben. Nu jaagt hij Thijs weg en blaast naar hem als hij te dicht in de buurt komt.
Maar het wordt nog veel erger, Teun blaast, gromt en krabt mij nu ook opeens als ik hem op pak. Ik vind dat echt heel erg want Teun is altijd al mijn lievelingd kat geweest, hij kwam altijd bij me liggen en ik kon hem gewoon altijd even een knuffeltje geven.
Ik weet niet goed wat ik ermee aan moet, wat ik steeds deed was hem net zo lang vast hield tot hij stopte met grommen en hem dan als beloning neerzetten. Als hij helemaal niet gromde zette ik hem meteen weer neer en gaf ik hem een snoepje. Tot vandaag dus, hij heeft me in mijn gezocht gekrabt. Ik moest er gewoon bijna van huilen, en niet omdat ik een schram had....
Hij heeft echt praatjes gekregen door de komst van die extreem onderdanige kat, maar hoe krijg ik mijn lieve Teun weer terug? Alle tips welkom
Edit; Teun is nu 3 jaar ong wordt bijna 4
Laatst bijgewerkt door Sidera op 22-10-11 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt