Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik weet niet hoe het is om een geit te hebben maar het klinkt wel grappig
misschien zou je op het internet moet googelen voor meer informatie over een geit. OF je hem überhaupt alleen kunt houden of dat je nog een geit erbij moet. Wat voor stalling enzo... maar ik weet het niet
heb net een informatieve email van iemand gehad! 
Voor 4 geitjes vonden we dat een beetje onzin. Maar ja wij kochten ze ook gewoon van een boertje voor de grap... Caira schreef:Je kunt ook illegaal geiten houden, maar als er dan controle is, of er moet geent worden tegen een besmettelijke ziekte loop je toch tegen de lamp!
ramboe schreef:Caira schreef:Je kunt ook illegaal geiten houden, maar als er dan controle is, of er moet geent worden tegen een besmettelijke ziekte loop je toch tegen de lamp!
Mijn vader heeft al iets van 17 jaar geitjes gehad. En er is nog nooit controle geweest en als jouw 2 geitjes niet in aanraking komen met andere geiten kunnen ze geen Q koorts krijgen of iets dergelijks.
Caira schreef:Het gaat er niet zozeer om OF ze het kunnen krijgen, maar wel of ze geent kunnen worden. En dit kan enkel als de dieren geoormerkt en geregistreerd zijn. En dit kan alleen met een UBN nummer.
Ruby1995 schreef:Caira schreef:Het gaat er niet zozeer om OF ze het kunnen krijgen, maar wel of ze geent kunnen worden. En dit kan enkel als de dieren geoormerkt en geregistreerd zijn. En dit kan alleen met een UBN nummer.
Oke en waar zou je zulke nummers moeten opvragen?
En ja , ik wil ook best wel een inimini shettie.... maar of dit heel duur zal zijn?