Ik heb een 2,5 jarige labradorxlabradoodle teef. Ze vertoont de laatste tijd wat rare dingen en ben eigenlijk
best nieuwsgierig wat bokt hier van vind en of ik actie zou moeten ondernemen.
Eerst wat info;
Ik train 1 x per week met haar behendigheid bij de hondenschool dit doen we op redelijk hoog niveau ook wordt er veel met haar
gefietst en gewandeld verder zwemt ze ook veel als ze kands krijgt en is ze goed in conditie en heeft ze een mooi slank postuur.
Nu mijn vraag!
Vorige week zaterdag heeft ze met een aantal kinderen op het strand gespeeld dit werd heel hard rennen het water in en uit balletjes en stokken ophalen en ook stond er een laag klimrekje waar ze de kinderen steeds op volgde en een paar keer op en af sprong.
Die avond piepte ze een aantal keer toen ze uit haar mand kwam of op stond en kwam moeilijk uit haar mandje nu heeft ze altijd wel dat als ze ligt ze graag wil liggen en we hebben hier verder geen aandacht aan besteed. De volgende dag merkte ik toch goed dat ze duidelijk piepte als ze op stond en als ze eenmaal stond was ze hevig aan het trillen met haar achterpoten ook piepte ze als ik op een bepaald plekje bij haar heup duwde. Verder heeft ze die dag wel gewoon gewandeld als ze eenmaal liep ging het wel en ging ze ook uit haarzelf rennen en springen.

De volgende dag had ze nog steeds wel wat last constateerde we moeilijk staan en als ze stond nog een beetje trillen maar verder wel rennen en spelen als ze wou. Ook at en dronk ze goed en als ze los liep op het strand was ze gewoon aan het rennen en rollen en spelen uit haar zelf.
Nu bijna een week later piept ze niet meer en ook trilt ze niet meer maar vandaag speelde ze 2 keer met 2 verschillende honden en elke keer als die hond met zn poot op haar heup kwam of ze wende heel snel kon dit niet goed zien piepte ze weer. Ook springt ze nog steeds moeilijk in de auto en llijkt dit niet te kunnen.
Wat dan wel weer vreemd is is dat als ze los is in het bos ze over takken en sloten springt alsof het niets is helemaal uit haar zelf....
Ben dus erg benieuwd? Wat kan dit zijn of stelt ze zich gewoon een beetje aan?