Ik voer nu Tinlo aan mijn 2 Chartreux 'je weet wel' katertjes en dit bevalt erg goed. Alleen kwam ik via een ander topic op beestenboel terecht op de website van Lotgering. In dit topic ging het voornamelijk over honden maar ik wil dus weten hoe het voor katten bevalt.
Er werd gezegd dat het hondenvoer vrij vettig is, maar dat dat met actieve honden niet erg is omdat ze het wel verbruiken. Maar mijn katten zijn 2 luie monsters en zullen het dus niet echt gaan verbruiken.
Is het kattenvoer dus ook zo vettig? en zo ja, wat voor uitwerking zal dit hebben op 2 luie katten?
En nog meer ervaringen graag

Ik woon in Rotterdam, dus de verzendkosten zijn meer dan 10euro geloof ik. Nu is het met die verzendkosten alsnog goedkoper dan Tinlo. Nu zijn de kosten niet heel belangrijk, maar wat minder betalen voor evengoed voer is natuurlijk nooit erg

Ik heb nu net een mailtje gestuurd naar een verkooppunt in Dordrecht, even kijken of zij dezelfde prijzen hanteren als de website van Lotgering, zo ja dan zijn de verzendkosten een stuk minder want het is geen 10euro om heen en weer te rijden

Alvast bedankt voor jullie ervaringen!
[***]
)