Mijn arme hondje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annettu_

Mijn arme hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 10:42

Kleine Ruzzo heeft zijn rug verdraait.. We hebben geen idee waardoor maar ik kwam naar beneden om 10 uur en hij wou niet eens mee naar buiten.. Heb de DA gebeld en we konden om half 5 terecht, Ik ging naar school was om 3 uur terug en hij had nog steeds pijn.. Gelukkig waren mijn ouders om half 4 thuis en reden we gelijk naar de DA..

Ze heeft hem onderzocht en ze ' tikte' op de ruggegraat en ergens middenin deed hij zijn oortjes omlaag.. Hij heeft een spuitje gekregen waarop hij erggggggg lief reageerde :') ( Lees : Zo hard grommen dat hij er half in stikte.. ) en boos om zich heen happen.. Toen het gelukt was zat hij erg verslagen op de tafel :') Keek hij mij aan van ' Baasje ?! Waarom?!' We kregen pijnstillers en ontstekingsremmers mee, Half tabletje elke dag..

In de auto werd hij zo woozy van de spuit dat hij lag te slapen in men armen.. Normaal wilt hij niet eens zitten en staat met en neus tegen het raam..

Hoe snel je hond kan veranderen als hij pijn heeft.. Hij moet nu 5 dagen rustig aan doen en moet op de grond blijven met 4 pootjes. Arm ding,

De springgrage vrolijke kleine JR van eerst is nu een hoopje zielig,

Nu hopen dat hij binnen 5 dagen goed bijkomt maar anders moeten we terug..

Sabini

Re: Mijn arme hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:48

Oooh arm kereltje :(:) Heb je een idee hoe het heeft kunnen gebeuren? Hopelijk is hij snel weer de oude en hoeven jullie niet terug naar de dierenarts!

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 10:51

We denken mischien dat onze lompe drukke bouvier iets te hard is geweest of het ligt aan zijn mand.. Hij heeft een mand waar hij net in past.. helemaal opgerold

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:52

Ligt hij in een bench 'snachts? Misschien heeft hij snachts vastgelegen of zich verdraaid. Gebeurd met de hond van mijn ouders ook wel eens. Toch slaapt hij nog steeds in de bench. Als hij los kan lopen slaat hij bij veel geluiden aan, en als dan de deur per ongeluk open blijft staan staat hij binnen no time boven. En dat willen mn ouders niet.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 10:53

Nee ze lopen allebei gewoon rond int huisje en hebben dekens en Ruzzo heeft een klein mandje ter beschikking