Hallo bokkers,
een aantal weken geleden opende ik een topic over mijn kitten dat ze een gezwelletje onder haar tong vandaan
hebben gehaald. We kregen na een weekje zelf een telefoontje dat het waarschijnlijk boomschors was.
Dus wij helemaal gelukkig, ik helemaal blij. Nog voor de zekerheid bij de dierenarts geweest en alles zag er goed uit.
Nog geen 5 dagen later stinkt mijn kitten (Nouja ondertussen alweer 7maand) ontzettend uit zijn bek. Ik denk het is
dus toch gaan ontsteken. Ook liet ze de brokjes e.d. weer staan. Dus ik alleen maar natte brokken geven. Op een gegeven moment
kijk ik dus perongeluk in haar bekje, en zie ik allemaal pus. Later met mijn vriend erbij kijken en ze miste dus gewoon 1/3e van haar tong.
Het zag er echt ontzettend vies uit. Ik de dierenarts maar weer bellen. Die vrouw kan wel gek van me worden, ik lijk wel een bezorgde moeder.
We mochten dus langskomen, was niet direct spoed want kitten was ontzettend speels.
Wij dus een dag later bij de dierenarts en bleek dus niet het weggehaalde plekje ontstoken te zijn, maar dit was waarschijnlijk het gevolg
van een virus. Ook had ze 40 graden koorts, dus ze was er wel goed ziek van. Antibiotica spuit er in en maar weer naar huis.
Nu mag ik dus morgen weer.. Ik heb haar op dit moment alleen op blikvoer, in overleg met de dierenarts maar ze jat alweer gewone brokken van de andere kat. Ook stinkt haar bekje niet meer gelukkig. Haar tongetje is nog wel rood, maar geen pus meer e.d. Dus ik ben heel benieuwd morgen.
Dat wilde ik even kwijt haha.