Na 12 jaar mijn vriendje te zijn geweest, hebben we jou vandaag moeten laten gaan..
12 jaar geleden kwam je bij ons als een bang klein konijntje. Hippen in je hok durfde je niet, zo bang was je. Maar elke dag even oppakken en lekker knuffelen maakte je al snel een tam konijntje!
Je speelde samen met onze cavia Gabbertje, die na 3 jaar ook overleefd. Daarna kwam Bassie, waarbij je eerst ruzie had om de machtspositie, wat later je vriendje werd. Ook die cavia overleefde je.
Toen je alleen was, hebben we je wel is vergeten in je hok te doen. Hele nacht zat je dan in de kamer onder de stoel en smorgens zagen we je van de stoel vandaan komen.
En toen kwam Jerry, 4 jaar geleden. Het was jouw beste vriendje, en als de een weg was, was de ander in paniek.
Maar, jij werd natuurlijk ook ouder. Het verharen ging minder goed, je was minder actief, en je at soms minder.
Totdat het een paar weken geleden nog slechter ging. Jouw achterpootjes deden het steeds slechter, totdat je er vanmorgen doorheen zakte, en niet meer overeind kwam.
Na 12 jaar altijd er voor mij te zijn, heb ik dit keer voor jouw gekozen. Het is goed zo vriendje..
Ik ga je missen maatje!

Liefs,
Esther

! Heel veel sterkte! Heb zelf 2 konijnen zitten, maar die zijn nog jong! 

Sterkte!