Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_blue_ schreef:ik herken dit gedrag, maar jou kat zit en binnen en heeft geen maatjes om sociaal contact op te bouwen. ik gooi ze lekker naar buiten dan kunnen ze hun ei kwijt. jou kat mist dat wss ontzettend en ontwikkeld dit gedrag.
_blue_ schreef:ik denk dat jou moeder heel wijs is om der geen andere kat bij te nemen. jou kat heeft nooit geleert om met soortgenoten te spelen dus de kans is groot dat dit heel erg vervelend gaat uitpakken en de nieuwe kat de sjaak wordt.....helemaal bij katers!en dan ben je nog verder van huis
Patty14 schreef:Hij kent wel andere katten. Hij heeft in het asiel ook gewoon bij andere katten in gezeten. Hij kent het dus ook wel om met ze te spelen. Alleen sinds hij bij ons is zit hij alleen. Is het dan nog moeilijk voor hem?
. 
En voor hem een schop of een spat water 
.
Gevolg was dat ik daarna weer een hele tijd hem gewoon wijzend weg kon sturen
Hij snapte het heus wel! 

Maar hij bleef het altijd wel even proberen natuurlijk.
)
, en het liefst gaat hij ook nog mee naar de w.c. Hij staat altijd aan de deur van de wc te krabben dat hij naar binnen wil
.
Ze leren echt wel dat uiteindelijk weglopen voor hun een betere uitkomst is dan weer uithalen.
Liep overal mee naar toe etc. Maar ergens had ik het idee dat het ook wel wat dominantie is, dat hij zo toch liet zien van; jij bent van mij
. Het gaat nu al zo lang dit gedrag. Word er echt gek van. Dacht eerst dat het kwam omdat hij nog zo speels was. Maar toen bijt hij ook nog niet in me armen enzo... 
Maar ach, t karakter bleef wel natuurlijk. Maar was wel stukken houdbaaar met een plan van actie haha. Hij droop echt wel af! (duurde natuurlijk wel even, want zijn plekje zomaar opgeven? Nee, tuurlijk niet! Zo makkelijk kwamen wij mensen er niet vanaf natuurlijk!).