Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nikkialex schreef:Maar is dit dan erg??
Moet ik me zorgen maken?
nikkialex schreef:Van die ronde witte en zwarte. Mijn moeder gaat straks de DA bellen.
Pfoee hoop dat het goed komt!!
Welke soort kan der opeten dan??
X
nikkialex schreef:Ja idd, maar we hebben haar pas sinds gister, en ze kwam van een boerderij en ze is 8 weken, en is nog nooit ontwormt. Dus we hebben dat wel vandaag al gedaan. maarja ff zo de DA bellen.
Dankjullie!
Wilawander schreef:heel erg mee opppassen. Beestje zit dus helemaal vol. Door de wormkuur gaat alles deels dood en kunnen er ernstige verstoppingen optrden, mocht ze blijven braken dan kan er een vochttekort optreden. Zou haar echt even voorstellen aan de dierenarts. de vele dode wormen kunnen ook gifstoffen gaan afgeven waar ze erg ziek van kan worden.
In elk geval zou ik je willen aanraden deze kitten een tijd lang om de 10 dagen te ontwormen. Om alles weg te krijgen zo snel mogelijk. Wantz e zal ook vol met eitjes zitten die nog weer gaan uitkomen.
nikkialex schreef:Wij hebben de DA gebelt.
En ze heeft wormen,
Maar gelukkig niets om je zorgen over te maken.
Ze heeft spoelwormen,
Over 2 weken weer ontwormen en hopen dat ie weg gaat!
X
Wilawander schreef:nikkialex schreef:Wij hebben de DA gebelt.
En ze heeft wormen,
Maar gelukkig niets om je zorgen over te maken.
Ze heeft spoelwormen,
Over 2 weken weer ontwormen en hopen dat ie weg gaat!
X
Zou me wel zorgen maken gaat vaker mis en dat ze doodziek worden. Heb het in de praktijk vaker meegemaakt en ook bij een eigen pup ooit. Die is aan het infuus gegaan en was kantje boord. Kwam van een serieusze fokker maar zat vol met wormen.
.