Afgelopen weekend zijn we een weekend weg geweest. Ik heb nu een paar maanden een jonge lapjes poes. Nu we een weekend weg zouden gaan zou de buurvrouw voor haar zorgen, morgens mag ze naar buiten avonds naar binnen en een bakje brokken. Nou alles was goed gegaan. Alleen gisteren om 16.00 toen we opweg naar huis waren belde er iemand uit de buurt, of ik me kat miste want er zal een heel lief katje bij haar voor de deur en die wilde steeds naar binnen. Ik heb haar gezegt haar gewoon buiten te laten, het was dicht bij en ik was van mening dat ze echt wel weer naar ons toe loopt. Nu dacht die mw dat ze de weg kwijt was en wilde haar graag naar ons brengen. Ik haar gezegt dat we nog niet thuis waren, en die mw wilde haar wel in onze tuin te zetten, zodat ze weer de weg zou weten mocht ze idd de weg niet meer weten.
Dus een uur later komen we thuis, nergens geen kat meer te vinden. Heb gisteren al 3 keer de buurt door zocht en vandaag al weet ik hoe vaak. Ze is gelukkig gechipt en ze heeft ook een kokertje aan de halsband met mijn telefoon nummer. Ik hoop zo dat iemand me vandaag nog belt dat er een lief nieuwgierig katje bij ze op de stoep zit.
Ja ze heeft haar in de tuin gezet, maar blijkbar is ze ook gelijk weer gaan lopen. Heb die mw nog gebeld dta de kat al weer weg was of hij weer bij har voor de deur zat maar dat was niet het geval. Heb nu wle al meerdere mensen uit de beurt gevraagd of ze haar hebben zien lopen, en ze beloven me allemaal me te laten weten als ze haar ergens zien.