Ik heb 3 tamme ratjes waarvan er 2 ziek zijn geweest maar ze zijn dus nu allebei opgeknapt
!Mijn huskydametje 'Vanille' had een melkklierontsteking en is hieraan geopereerd maar had de eerste avond na de operatie natuurlijk al het draadje eruit gekregen! Nu, 10 dagen later is het mooi dichtgegroeid (met de nodige Terramycine, Hac, kompresjes en van dat kleurrijk, rekbaar verband ).
Mijn zwarte japannerdame 'Dame Blanche' had een ontsteking aan de voorste luchtwegen maar na een ABkuur (en het nodige gestribbel!) is dit ook (voorlopig) opgelost.
Tijd dus om dat te vieren met een fotoshoot!

De kooi met mijn zusje die ze probeert te vangen (ze waren aan het slapen vanmiddag en hadden er eigenlijk geen zin in
)http://i86.photobucket.com/albums/k101/ ... G_3805.jpg
Andere kooibewoner

En nog een andere kooibewoner
Zat ooit 'ns héél lang geleden bij de penny, en nu wordt hij gebruikt als boks- en klauterbal door de ratten.
Kom dan dames, ik heb lekker koekjes!

Vanille komt toch 'ns piepen

Straciatella besluit dat ze in de buis goed zit om verder te slapen.

Maar komt toch nog 'ns piepen

Ondertussen was Vanille ook al weggevlucht om verder dutjes te doen dus dan werd het maar alleen Dame Blanche op uitstap.
Hier op de schommel

'Hoe geraak ik hier in vredesnaam af?'

Effe uitrusten in de hangmat

Maar dat is misschien toch ook niet alles

Hier zit ik graag!
En daar is ze ook blijven zitten totdat ze weer in haar kooi mocht om verder te slapen om nu lekker hééééél actief te zijn en te doen alsof ze in dagen geen eten hebben gehad. Heerlijk toch die ratjes