Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jilletje schreef:een afrikaanse reuzen slak, agaat slak
perfecte huisdieren

Benfan schreef:Je moet beesten niet uitzoeken op het formaat bak dat je hebt, maar uitzoeken op wat je leuk lijkt en dan kijken of het haalbaar is voor hou om te houden. Zo zoeken is nooit een slimme actie, als je serieus wat houden wilt kijk dan even rond naar wat je leuk lijkt en verkoop dit bakje via marktplaats.
dit is gewoon voor erbij, ik vind veel leuk en mocht er niks voorbij komen waarvan ik zeg: ja, dat is een leuke, dan doe ik 't niet.

Huertecilla schreef:Een bidspinkhaan is een stuk interessanter dan een vogelspin.
Gerald Durrell is door een bidsprinkhaan als huisdier tot eencarrière gekomen.

Diaz schreef:Ik ben het niet helemaal eens met benfan,
Als je bijv de ruimte niet hebt voor iets heel groots zouden veel grote dieren al afvallen natuurlijk
het zou wel mooi zijn hoor echt een hele grote bak, maar waar moet ik die laten...
deze zijn groen (tenzij die man ook een ander kleurtje heeft want ze kunnen wel een andere kleur hebben). Ik heb ook wel bidsprinkhanen in het wild gezien in Frankrijk. 

even kijken hoe gaat en wie weet komen er nog meer/andere bij. Het is wel jammer dat ze niet zo heel erg oud worden (nog geen jaar).
het is ook vakantie nu natuurlijk. Maar kwam erachter dat er eind november een terrariumbeurs hier in de buurt is en begin december eentje hier in de stad, anders ga ik daar gewoon even kijken.
)