Ja ja, toen wij op de site zagen dat de papa en mama van Olav weer vieze spelletjes hadden gedaan,
moest het er toch maar eens van komen.
Vanaf de eerste dag dat Olav thuis was, wilde ik graag nog een kat er bij.
Maar paps was het er niet mee eens, dus er zat niks anders op dan het maar te accepteren.
Tot dat Olav zijn moeder dus weer drachtig was.. Ik kon niet wachten totdat ze bevallen was.
Toen wij zagen dat ze op 10-10-2011 drie kittens op de wereld had gezet, waren we natuurlijk helemaal blij.
Helaas hebben twee het niet gered, maar Remi wel! Inmiddels is hij een paar dagen oud en doet het erg goed.
Gelijk contact opgenomen met de fokker en tegen paps gezegt dat het gewoon gaat gebeuren, gelukkig vind hij het nu ook wel leuk
en gelukkig was hij nog vrij, dus sinds vandaag hebben wij een optie op hem.
Remi heet nu nog Remi, maar gaat bij ons Ivar heten. Als alles goed gaat, mogen we hem in januari ophalen.
Moeten dus nog even geduld hebben, maar dat hebben we er voor over.
Over een week of drie mogen we hem komen bekijken. Tot die tijd hebben moeder en zoon nog even lekker rust.
Het is nu nog een lelijk bolletje, maar hij kan natuurlijk alleen maar knapper worden!
Lekker dicht tegen mams aan gekropen.

En wat foto's van vandaag

En oja, Ivar is Amber gestreept, dus hij heeft dezelfde kleur als Olav, maar dan met donkere strepen ipv spots.
Jullie snappen wel dat ik erg blij ben?

En dan nu ook nog wat foto's van Olav, want die mag natuurlijk niet vergeten worden.

Adios!!

Wat sneu trouwens dat twee katjes overleden zijn.