Maar ik wil ze tóch delen! Vandaag met dat mooie weer ging het toch wel erg kriebelen.. En Havanna heeft het de laatste tijd steeds zo super gedaan met uitlaten... Dus hoppa de auto in en naar het duingebied, daar zijn hele mooie wandelroutes uitgezet
Havanna gedroeg zich keurig in de auto. Ik had een beetje de zenuwen (straks doe ik de deur open en vliegt ze eruit en weg) maar nergens voor nodig dus
(alleen wel mn dak maar half open gedaan, durfde m niet helemaal open te doen). In het bos was Havanna heeeerlijk vrolijk!
Kwispelen, aan 1 stuk door, zo heerlijk om te zien! Ik was een beetje bang dat ik met een heel angstige hond door t duin zou moeten, maar ze vond het juist fantastisch! Gaan we dus zeker vaker doen
Nou, hier dan de foto's, ze geven iig een indruk

Molshopen zijn echt máchtig interessant natuurlijk!

Hierna kwam ze naar me toe om een aai te halen

En geen enkel blaadje ontsnapte aan een grondige snuffelinspectie

Je kan maar jeuk hebben

En nog even een sfeerplaatje.. Vond die boom zó indrukwekkend op de een of andere manier!

Op de terugweg was Havanna weer super in de auto, ze ging zelfs lekker liggen, helemaal top. Komt wel goed met ons

Bedankt voor het kijken
Havanna en ik hebben iig genoten, hoop dat het te zien is op de foto's
En vond t wel een leuke ook, steun gelijk Dutchypuppy en Havanna komt uit Spanje, dus vond t wel een mooie overeenkomst