pers met hongerklop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

pers met hongerklop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 12:50

Soms gaat het een dag goed maar dan de volgende dag is de hongerklop daar weer.Brokken staan altijd klaar en niet de goedkoopste, s,morgens kook ik een klein stukje vis met wat kipfilet.Dan hoor ik een klagelijk gejammer, zo van schiet nou op ik hou het niet meer.Hij is kies keurig en lust niet zo veel.Hij komt niet buiten,en ik wil ook niet dat hij te zwaar wordt.Vandaag een goede dag, maar gisteren steeds klagelijk om eten vragen.En ik negeer het vaak ook.

_blue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:53

wat voor brokken voer je? het vlees hoef je niet te koken hoor mag je gewoon rauw geven of lusten ze dat niet? verder zou ik hem gewoon lekker naar buiten doen wss verveeld hij zich enorm. of woon je op een flat?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 12:54

Bij ons zijn 3 poezen verdwenen, ik ben heel bang dat ze hem mee nemen.Als de deur open staat wil hij niet eens naar buiten,en hij krijgt brokken van het merk Prins.

Anoniem

Re: pers met hongerklop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 20:07

En uitlaten? :)

dierenfan

Re: pers met hongerklop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 07:07

light voer geven? Of wat heel leuk is als hij zo voergericht is:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/speel ... oed/115002

Echt een top aanrader voor dit soort hongerige katten!! Zeker als ze ook nog binnen leven.

En idd wennen aan een tuigje binnen dan binnen aan riem en tuig en binnen aan meelopen aan riem en tuig en dan rustig mee naar buiten nemen. Zo heb ik het mijn volwassen hier gekomen x main coon ook geleerd. Ze vindhet nu geweldig om over de dijk mee te rennen (aangelijnd) met de honden en daar doet ze ook haar behoefte in het gras als ze nodig moet. En oh wee als ik ze op wil tillen!! Mevrouw wil ZELF lopen hahaha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 09:39

Dat uitlaten is een hele goeie,dat ik zeker met hem op bouwen.