nu zit ik met een probleem.
Wij hebben thuis al 2 labrador pups versleten. ze moesten iedere keer weg omdat ze "vals" werden. dit kwam doordat ze amper buiten kwamen, alleen maar in een bench zaten en mijn broertje gedragsproblemen heeft en erg agresief is wat ook duidelijk in zijn stem naar voren komt.
hierdoor werden ze heel druk en gingen bijten. ik heb iedere keer weer gezegd : ' hond weg, ik weg. hij moet gewoon veel meer naar buiten ' , maarja waar moet je heen als 15 jarig meisje... nu heeft mijn moeder weer een pup in huis genomen en zie ik het al dezelfde kant op gaan. ik ga iedere dag al buiten met hem wandelen ( ook met mijn hondje) en jog ook 1 keer in de week met hun. nou wil ik graag meer doen maar wat. heeft iemand misschien tips voor mij? ik heb echt het beste met hem voor!! daarom vraag ik het ook hier
ik weet dat we mischien maar geen hond hadden moeten nemen maar ik ben nu ook alweer 3 jaar ouder en zelfstandig genoeg om te helpen met de opvoeding. ook heb ik zelf ook een hondje die wel een vriendje kon gebruiken dus was het best een goed idee. maar aangezien het nu weer die kant op gaat wil ik het voor zijn.
heft iemand misschien tips voor mij.
ik heb echt alles voor hem over en wil ook alles doen / proberen dat het straks een topper van en hond wordt en niet weer ergens anders heen moet.
sorry voor het ingewikkelde verhaal en spelfouten
groetjes gwen en Toss
)) naar toe... kostte 4 euro per maand wat neer kwam op 1 euro voor een uurtje les. Die les was echt heel relaxed maar alles kwam aan bod; naast het baasje leren lopen, apporteren ( haha, dat lukte dus echt niet bij onze pooltjes), blijven liggen als baasje weg loopt en nog wat van die dingen...